پ. مه 9th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تسلیت قالیباف برای درگذشت نماینده شیروان در مجلس اول

در مراسمی که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، انتقال جان نماینده‌ای ارجمند از شیروان در دوران نخستین مجلس را اعلام کرد. او افزود: ما با اندوه و تأسف شنیدیم که آقای محمدکاظم صبوری، که از برادران دو شهید بوده و در نخستین دوره مجلس نماینده شیروان بوده‌اند، به سوی عالم ایزدی پیوسته‌اند.

در این مراسم تسلیت، قالیباف اظهار کرد: ما در این لحظات دردناک، مصیبت را با خانواده‌ی داغدار این شخصیت محترم و ارزشمند، و همچنین مردم وطن عزیزمان به اشتراک می‌گذاریم. از خداوند متعال می‌خواهیم برای روح شهید محمدکاظم صبوری، غفران و بخشش الهی، و برای بازماندگان، صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.

این اتفاق نشان‌دهنده‌ی از دست دادن یک نماینده خدوم است که در مسیر خدمت به مردم و کشور، تلاش‌های فراوانی کردند. امیدواریم خداوند روح او را در آرامش قرار دهد و از خانواده‌ی متبرک او حفاظت کند.

به این امید که از خداوند بخواهیم که مرحوم محمدکاظم صبوری را به بهشت خود پذیرا بفرماید و به خانواده‌اش و همچنین مردم ایران صبر و شکیبایی عنایت کند. این اتفاق تلخ به ما یادآوری می‌کند که همواره باید از لحظات زندگی بهره‌مند و ارزشمند برخوردار باشیم و از کارهایی که برای کشورمان انجام می‌دهیم، بهترین‌ها را برای مردممان بخواهیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *