د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

چرا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است؟

1 دقیقه خوانده شده

پرسپولیس با نمایشی درخشان در برابر نساجی مازندران، گامی دیگر به سوی قهرمانی برداشت و بار دیگر مدعی اصلی جام شد. در همین راستا، ضیا عربشاهی، پیشکسوت برجسته پرسپولیس، در گفتگو با ایسنا، به ارزیابی عملکرد این تیم و شانس قهرمانی‌اش پرداخت.

عربشاهی با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس در بازی مقابل نساجی، اظهار داشت: “پرسپولیس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با کسب 3 امتیاز این دیدار، بار دیگر شانس قهرمانی خود را افزایش داد. اگرچه نساجی در این فصل نتایج خوبی نگرفته و احتمال سقوط آن به انتهای جدول وجود دارد، اما این موضوع از ارزش پیروزی پرسپولیس کم نمی‌کند.”

او در ادامه با تاکید بر شرایط مطلوب پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی، افزود: “پرسپولیس در حال حاضر در هیچ پستی ضعف ندارد و بهترین شرایط را برای قهرمانی دارد. مهره‌های این تیم در اوج آمادگی هستند و اگر در 4 بازی باقی‌مانده نیز با همین روند به میدان بروند، بدون شک شایسته کسب جام خواهند بود.”

عربشاهی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز گفت: “اورونوف تا به امروز ثابت کرده که بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته و از نظر دریبلینگ و استفاده از موقعیت‌ها، شبیه به عمری بازی می‌کند. او جای خود را در ترکیب تیم تثبیت کرده و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس تبدیل شده است. عبدالکریم حسن نیز در فاز حمله و دفاع عملکرد خوبی داشته و او نیز مهره ارزشمندی برای این تیم به شمار می‌رود.”

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود، با اشاره به روحیه و انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس، خاطرنشان کرد: “بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و تا به امروز در هیچ بازی کم‌کاری نکرده‌اند. آنها از نظر تکنیک و تاکتیک نیز نسبت به سایر تیم‌ها برتر هستند و اگر در 4 بازی باقیمانده نیز با همین انگیزه و کیفیت به میدان بروند، بدون شک شایسته قهرمانی خواهند بود و بار دیگر جام را به خانه خود خواهند برد.”

با توجه به تحلیل عربشاهی، به نظر می‌رسد پرسپولیس با در اختیار داشتن تیمی کامل و باتجربه، شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی نسبت به استقلال داشته باشد. البته در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست و استقلال نیز تا پایان فصل برای رسیدن به جام تلاش خواهد کرد.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که در 4 هفته پایانی لیگ برتر چه اتفاقی رخ خواهد داد و کدام تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *