ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ارسال چهار هزار خودرو احتکاری ایران خودرو به استان‌های هدف: مرحله جدید در بازار خودرو

آغاز مرحله حمل و پلاک‌گذاری خودروهای احتکاری

در یک گام مهم در راستای اصلاحات بازار خودرو، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اعلام کرد که چهار هزار خودرو احتکاری که در پارکینگ ایران خودرو در بینالود کشف شده بودند، حالا به منظور تحویل به مشتریان در استان‌های مربوطه ارسال شده‌اند. این مرحله جدید پس از پلاک‌گذاری و تدابیر امنیتی، نشان از تدابیر جدی دولت برای اصلاح بازار خودرو دارد.

تلاش مستمر در شناسایی و تحویل خودروهای احتکاری

سید مرتضی مدنی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از تلاش‌های فراوان و پیگیری‌های شعبه سیار تعزیرات حکومتی مشهد، چهار هزار خودروی کشف‌شده در پارکینگ ایران خودرو، آماده پلاک‌گذاری شده‌اند و در حال حاضر به منظور تحویل به مشتریان نهایی خود به استان‌های مربوطه ارسال شده‌اند.

مدت زمان مهلت و تعهد دولت

مدنی اعلام کرد که بر اساس دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، برای رسیدگی ویژه به وضعیت بازار خودرو، مهلت یک هفته‌ای برای تعیین تکلیف این خودروها صادر شد. این تدابیر نشان از تصمیم دولت برای حل مشکلات بازار خودرو و ارتقاء شفافیت در معاملات مرتبط با خودروها دارد.

نهایت تلاش برای ارائه خدمات به مردم

دولت با این تدابیر قصد دارد تا خریداران خودروها را از شفافیت و قانونی بودن معاملات اطمینان دهد و در کنار این مسئله، با حمایت از تولید داخلی و ارتقاء بازار داخلی، به اقتصاد کشور نیز کمک کند. این نهادهای حکومتی با تلاش مستمر خود در جهت بهبود وضعیت بازار خودرو، قدم به قدم به سوی یک بازار عادلانه و پایدار حرکت می‌کنند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *