ش. آوریل 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ورود هوش مصنوعی به چرخه عملیاتی هوانیروز


فرمانده هوانیروز ارتش، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، درباره تهدیدات کشورهای غربی و استراتژی مقابله با آنها صحبت کرده است. وی بیان کرده که تهدیدات این کشورها توخالی است و ایران با تدابیر خاص خود توانسته است هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کند.

دکترین نظامی و طراحی عملیاتی

فرمانده ارتش اظهار داشته که دشمنان با دقت با دکترین نظامی ایران آشنا هستند و توانایی طراحی عملیاتی ایران را می‌شناسند. وی تأکید دارد که در صورت ورود به جنگ با ایران، دشمنان در باتلاقی خواهند گرفت.

هوش مصنوعی در صنعت دفاعی

یکی از نکات مهم بیان شده توسط فرمانده هوانیروز، استفاده از هوش مصنوعی در صنایع دفاعی جهان است. او اعلام کرده که هوش مصنوعی به عنوان یکی از مولفه‌های برجسته، وارد چرخه عملیاتی هوانیروز شده است و تسلیحات و تجهیزاتی با هوش مصنوعی در حال استفاده در عملیات هوانیروز هستند.

نقش هوش مصنوعی در تکنولوژی نظامی

فرمانده هوانیروز تأکید دارد که هوش مصنوعی در تکنولوژی نظامی جایگاه ویژه‌ای دارد و در جنگ‌های سایبری و سایر مسائل، این تکنولوژی به عنوان بخش اصلی ارتقاء آینده‌نگر در نظامی ایران محسوب می‌شود.

تعامل با کشورهای پیشرفته

در پایان، امیر سرتیپ قربانی به تعامل کشورمان با سایر کشورهای پیشرفته در زمینه تجهیزات نظامی اشاره کرد و بیان کرد که امکانات هوانیروز ارتش در خدمت دوستان و کشورهایی که به این امکانات نیاز دارند، قرار دارد.

با احترام ، مجله گردشگری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *