پ. مه 9th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

وحشت سرویس‌های جاسوسی غربی از بالگردهای ارتش ایران


در اظهارات اخیر امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، به وحشت سرویس‌های جاسوسی غربی از بالگردهای ارتش ایران پرداخته شد. در جریان گرامیداشت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری، او به اهمیت و جلوه‌های عملیات هوانیروز پرداخت.

سرتیپ یوسف قربانی با تأکید بر اینکه رزمایش‌های هوانیروز در تاریکی و شرایط بد هوایی انجام می‌شود، اظهار داشته است که این عملیات باعث نگرانی سرویس‌های جاسوسی کشورهای غربی شده و آن‌ها را به هوش آورده است.

در این سخنرانی، یادآور شد که در دوران دفاع مقدس، بالگردها نقش مهمی در انتقال اعلامیه‌ها و اطلاعات مختلف به نقاط مختلف کشور ایفا می‌کردند و این حرکت‌ها به صورت پنهانی انجام می‌شد.

سرتیپ یوسف قربانی به شجاعت خلبانان در دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود که شهید کشوری خلبان داوطلبی برای نجات شهید چمران از محاصره در کردستان بود.

توانمندی‌های هوانیروز ارتش

وی بیان کرد: “هوانیروز ارتش از بزرگترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا است” و به توانمندی‌های این نیرو اشاره کرد. این نیرو قدرتمند با اجرای عملیات‌های متنوع، توانسته است رکورد ۵۰۰ هزار ساعت عملیات در دفاع مقدس را به دست آورد.

سرتیپ یوسف قربانی تأکید کرد که هوانیروز ارتش به دلیل توانمندی‌های خود در ۳۰ استان کشور حاضر و در خدمت مردم است. او با اشاره به مواقع طارمیان‌ها در بالگردها، از متولد شدن نوزادان و انجام عملیات جابجایی عضو پیوندی خبر داد.

حفظ امنیت مرزها

فرمانده هوانیروز ارتش اظهار کرد: “امروز دشمن را از فاصله دور با سلاح‌های دوربرد و نقطه‌زن منهدم می‌کنیم و اجازه نزدیک شدن آن‌ها به خاک کشور را نمی‌دهیم.” این توانمندی‌ها باعث حفظ امنیت مرزها و مقابله با تهدیدات دشمنان شده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *