ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پوتین : اروپا به ما نیاز دارد


ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، اعلام کرد که روسیه با مقاومت در برابر فشارهای خارجی، انعطاف‌پذیری واقعی خود را به جلو نشان داده است. او بر این باور است که روسیه به عنوان یک کشور خودکفا، با رشد اقتصادی خود در حالی که تحت تحریم‌ها قرار دارد، نشان دهنده استقلال و استحکام خود است.

توصیه به اتحادیه اروپا

پوتین توصیه می‌کند که اتحادیه اروپا به جای مشغول شدن به مسائل خارجی، به مسائل داخلی خود تمرکز کند. او اظهار می‌کند که کشورهای عضو در این اتحادیه با چالش‌های داخلی زیادی روبه‌رو هستند و نیاز به حل آن‌ها دارند.

تحریم‌ها و رشد اقتصادی روسیه

پس از آغاز عملیات نظامی علیه اوکراین، روسیه تحت تحریم‌های گسترده جهانی قرار گرفت. با این حال، پوتین بیان می‌کند که اقتصاد روسیه در حال رشد است و تحریم‌ها توانسته‌اند به اندازه کمتری اثر گذار باشند.

اشاره به وضعیت آلمان

به نظر می‌رسد اظهارات پوتین به طور ضمنی به وضعیت آلمان اشاره داشته باشد. او تاکید می‌کند که آلمان نیز با مشکلات اقتصادی و اجتماعی مواجه است که قابل مقایسه با مشکلات روسیه نیست.

سفر به منطقه چوکوتکا

اهمیت منطقه در جهان

پوتین به منطقه چوکوتکا در شرقی‌ترین قلمرو روسیه سفر کرد. این منطقه به عنوان بخشی از راه دریای شمال، که کوتاه‌ترین مسیر از شرق آسیا به غرب اروپا را از طریق قطب شمال فراهم می‌کند، اهمیت جهانی دارد.

شرایط دشوار مردم چوکوتکا

پوتین با سفر به این منطقه تلاش کرده است تا شرایط دشوار مردم چوکوتکا را درک کند. او از فرودگاه به آنادیر با وسیله نقلیه‌ای خاص به نام “همه‌جارو” سفر کرد و شرایط زندگی در این ناحیه دورافتاده و دشوار را بیان کرد.

اهمیت تاکید بر واقعیات میدانی

پوتین تأکید دارد که بهتر است این مناطق را به صورت مستقیم مشاهده کنید تا اطلاعات را به دست آورید، نه اینکه فقط از آن‌ها بشنوید. این تجربه او را به درک بهتر از چالش‌ها و مشکلات این مناطق کمک کرده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *