د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مشارکت بیش از ۴۱ هزار داوطلب در برنامه اهدای خون طی ۹ ماه نخست امسال


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که بیش از ۴۱ هزار و ۱۴۸ داوطلب در طرح ملی حمایت ماندگار در طول ۹ ماه نخست امسال شرکت کرده‌اند. این طرح، با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون، به منظور اهدای خون سالم به بیماران و نیازمندان فرآورده‌های خونی اجرا شده است.

شبکه پایگاه‌های انتقال خون در سراسر کشور

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد که این طرح با حضور داوطلبان در پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون کشور اجرا شده است. این مراکز اهدای خون، با مشارکت فعال داوطلبان، نقطه‌ای برای جمع‌آوری خون سالم به منظور رفع نیازهای بیماران شده‌اند.

مساهمت ۶۳هزار و ۲۵۱ واحد خون

سلیمی افزود: با حضور فعال داوطلبان بشردوست در این مراکز، ۶۳هزار و ۲۵۱ واحد خون سالم به بانک‌های خون سراسر کشور اهدا شد. این مساهمت بزرگ، معنای عملی از همدلی و اعتنای داوطلبان به نیازهای جامعه را نشان می‌دهد.

دعوت به مشارکت داوطلبان

در پایان، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر داوطلبانی که تمایل به کمک در تامین خون و فرآورده‌های خونی دارند، را به مشارکت فعال در این امر ارتقاء داد. او دعوت کرد تا با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر، در این زمینه مهم و حیاتی، همراهی نمایند و به جمع داوطلبان حمایت ماندگار بپیوندند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *