ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

معاون استاندار زنجان: سفر رئیس‌جمهور به زنجان برنامه‌محور است


سیدمحمد شعاعی شامگاه چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در گفت‌وگوی ویژه خبری، ضمن تسلیت شهادت غریبانه هموطنان‌مان در عملیات تروریستی کرمان، اظهار کرد: با نخستین سفر رئیس‌جمهور به استان، حدود ۴۱۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر اول بود.

وی افزود: در حوزه آب حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم و هم اکنون چند مورد از پروژه‌های بزرگ در این حوزه در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: پروژه نهضت ملی مسکن نیز از پروژه‌های بزرگ استان محسوب می‌شود که با پیشرفت ۷۰ درصدی، جزء یکی از استان‌های پیشرو است.

شعاعی با بیان اینکه پروژه‌های اجرایی با جدیت دنبال می‌شوند، تشریح کرد: سفر پیش روی رئیس‌جمهور به استان می‌تواند در جهت توسعه مناطق، تقویت ارتباط بین دولت و مردم، حل مشکلات مردم به ویژه در بخش اقتصاد باشد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان متذکر شد: دور اول سفرهای استانی بر مبنای پروژه‌محوری بود و دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها برنامه‌محور بوده و در این خصوص برنامه‌های مختلفی برای افتتاح پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۱۰۹۵ پروژه و ۵۸۵۷ واحد مسکونی (نهضت ملی و حمایتی) جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *