ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مجتمع فولاد ارومیه احیا شد و 1700 میلیارد تومان به خزانه دولت بازگشت

1 دقیقه خوانده شده

ارومیه- با تلاش دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی، مشکلات مجتمع فولاد ارومیه حل شد و این مجموعه به چرخه تولید بازگشت.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بازدید از این مجتمع اظهار داشت: فولاد ارومیه یکی از واحدهای مهم نه تنها استان بلکه شمال‌غرب کشور است که با مشکلات قضایی و بانکی مواجه بود.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای حل مشکلات این مجتمع، گفت: بالغ بر 1200 میلیارد تومان بدهی بانکی این مجموعه تحت نظارت دستگاه قضایی استان تسویه شد و به سیستم بانکی برگشت.

عتباتی افزود: همچنین 500 میلیارد تومان بدهی مالیاتی فولاد ارومیه با کمک همکاران قضایی و مجموعه‌های ذیربط پرداخت شد و اکنون این مجموعه از نظر مالکیت مشکلی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت بازگشت فولاد ارومیه به چرخه تولید، گفت: با اقدامات انجام شده و ورود مجموعه‌های تخصصی مدیریتی در کنار خریدار، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم و خط تولید میلگرد و نورد در حال تکمیل است.

عتباتی به مشکلاتی از جمله تامین برق، آب و اختلافات اراضی در این مجتمع اشاره کرد و گفت: مقرر شده این مشکلات در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه بر جهش تولید، گفت: دستگاه قضایی استان در کنار همه مدیران اجرایی، صنعتی و فعالان اقتصادی خصوصاً بخش خصوصی و این مجموعه خواهد بود تا اتفاقاتی را رقم بزند که به نفع تولید و اشتغال استان تمام شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *