ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون

معاون سیما، محسن برمهانی، تصریح کرد که صداوسیما از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با تمام برندهاست. او ابراز کرد که برندهای موفق سازمان جزو دارایی‌های مهم هستند و هیچ افت و خیزی در این زمینه نداریم.

برمهانی به تولید سریال «نون خ» اشاره کرد و اظهار کرد که تعدادی از این پروژه‌ها در حال تولید هستند. او بیان کرد که بعضی از این برندها ممکن است در هفته‌های آینده آغاز شوند، و برخی دیگر حتی ممکن است در ماه‌های آینده به نمایش درآیند.

به گزارش ایسنا، فرزاد حسنی به تلویزیون باز خواهد گشت. او در برنامه «ساعت شنی» در شبکه نسیم به اجرا می‌پردازد. این بازگشت پس از حضور در برنامه پزشکی «اکسیر» اتفاق می‌افتد. حسنی، به عنوان بازیگر و مجری، تاکنون در برنامه‌هایی چون «سال‌های ابری»، «هفت»، و سریال‌های دیگر حضور داشته است.

فعالیت‌های کنونی:

اخیراً حسنی بیشتر در تئاتر و سریال‌های نمایش‌خانگی شرکت می‌کند و همچنین در رادیو به عنوان مجری فعالیت دارد. این تنوع در حوزه فعالیت‌ها نشان‌دهنده چندگانگی استعدادهای این هنرمند است.

خلاصه:

در این مقاله به تأکید بر نقش سازمان صداوسیما در حمایت از همه برندها و بازگشت فرزاد حسنی به صحنه تلویزیون پرداختیم. این نگاه به آینده موجب افزایش اطلاعات درباره استراتژی‌ها و پروژه‌های جدید در دنیای تلویزیون می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *