ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازار رمزارزها جهش کرد: اتریوم و بیت‌کوین پیشتازان صعود

1 دقیقه خوانده شده

ارزهای دیجیتال پیشرو در معاملات روز گذشته رشد چشمگیری را تجربه کردند. اتریوم حدود 5 درصد جهش کرد و به بالای 3000 دلار رسید، در حالی که بیت‌کوین 1.82 درصد افزایش یافت و به بالای 66 هزار دلار صعود کرد.

اتریوم علیرغم عملکرد ضعیف در ابتدای سال، چشم‌انداز مثبتی برای آینده دارد. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در گزارشی اعلام کرد که پتانسیل اتریوم در آینده از انتظارات فراتر خواهد رفت و این ارز دیجیتال مزایای منحصر به فردی برای حفظ تقاضای پایدار در بازار دارد.

در میان دیگر ارزهای دیجیتال، سولانا با 6.44 درصد افزایش، بیشترین رشد را در 24 ساعت گذشته تجربه کرد. دوج کوین و کاردانو نیز به ترتیب 3.67 و 5.11 درصد افزایش یافتند.

در مجموع، بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته شاهد رشد 2.69 درصدی ارزش بازار خود بوده است. بیت‌کوین با 54.24 درصد همچنان سلطه خود را بر بازار حفظ می‌کند، اما اتریوم با جهش اخیر خود به دومین ارز دیجیتال باارزش از نظر ارزش بازار تبدیل شده است.

حجم کل معاملات در بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.96 درصد کاهش یافته است. حجم معاملات در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) 9.59 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار را تشکیل می‌دهد، در حالی که سهم استیبل کوین‌ها 92.76 درصد است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *