د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیکر آتیلا پسیانی به خاک سپرده می‌شود: آخرین وداع با یک آیکون هنری

استقبال هنرمندان و دوستان از پیکر آتیلا پسیانی

صبح امروز، پیکر مرحوم آتیلا پسیانی، هنرمند بزرگ ایرانی که در آمریکا درگذشت، به زمین می‌پیوندد. هنرمندان و دوستان صمیمی او، از جمله مرضیه برومند، محمد چرم‌شیر، حمید پور آذری و بسیاری از هنرمندان معروف، از ساعات اولیه صبح در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند تا از پیکر این آیکون هنری و فرهنگی که به دلیل کارهایش در سراسر دنیا شناخته می‌شد، استقبال کنند.

زندگی و آثار آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی یکی از نخبگان هنر و فرهنگ ایران بود. او با بازی‌های خالقانه و نقش‌آفرینی‌های بی‌نظیرش در فیلم‌ها و تئاترها، در دلهای مخاطبان جاودانه شده بود. او در مسیر هنری‌اش، از نمایشنامه نویسی و تهیه‌کنندگی تا کارگردانی، از خود نمونه‌ای از استعداد و پشتکار نشان داد.

خداحافظی با یک فرهنگ‌ساز و هنرمند بزرگ

آتیلا پسیانی به عنوان یکی از اسطوره‌های هنر ایران، داغدار خاطره مانده است. او نه تنها در صحنه‌های ملی، بلکه در صحنه جهانی نیز شناخته می‌شد و اسم ایران را به رقابت‌های بین‌المللی هنر مطرح کرد.

مراسم وداع و خاکسپاری

مراسم خداحافظی از این هنرمند بزرگ فردا، ساعت ۱۰ صبح از مقابل پهنه رودکی برگزار خواهد شد. دوستداران و هواداران او می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و از آخرین وداع با یکی از برجسته‌ترین نمایندگان هنر و فرهنگ ایران بهره‌مند شوند.

در روزهایی که آسمان ابری است و خورشید در دل غم خود پنهان شده، آیین خاکسپاری آتیلا پسیانی، مانند نوری در تاریکی، نام‌نمایی خواهد بود. او با آثار هنری‌اش همیشه در دل مردم ایران خواهد بود و هرگزارشگری از آثار او، ادامه‌دهنده یادآوری‌های هنری این زمین خواهد بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *