د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

علیرضا قربانی در نوروز ۱۴۰۳ هم کنسرت می‌دهد


هنر دل‌انگیز موسیقی، بار دیگر در قالب پروژه «با من بخوان» با صدای گرم و دلنشین علیرضا قربانی و آهنگسازی خلاقانه حسام ناصری، در ایام شکوفایی طبیعت و نوروز ۱۴۰۳، لحظاتی ناب و به‌یادماندنی را برای علاقه‌مندان موسیقی رقم می‌زند.

نخستین حضور هنری در سال نو

این سری اجراها، اولین تجربه‌های هنری علیرضا قربانی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود که از ۳ تا ۷ فروردین ماه، در تالار اسپیناس تهران، در دو سانس ۱۹ و ۲۲:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

تنوع قطعات اجرایی

در این کنسرت، قطعاتی چون عروج، پریشانی، پل، زلف سیه، مرا ببخش و دیگر آثار زیبا که هر کدام داستانی متفاوت و عمیق را روایت می‌کنند، با تنظیمی نو و بیانی تازه، اجرا خواهند شد.

فرصتی برای خرید بلیت

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از ساعت ۱۹ امشب، به سامانه هنرتیکت مراجعه کنند و شانس حضور در این شب‌های به‌یادماندنی را از دست ندهند.

اجراهای پیش از نوروز

همچنین علیرضا قربانی تا پایان اسفند ماه، هر شب در دو سانس در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران، به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این اجراها فرصتی ممتاز برای دوست‌داران موسیقی است تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی، لحظاتی شنیدنی و دلنشین را تجربه کنند.

پایان بخشی شایسته برای سال

پروژه «با من بخوان» و اجراهای علیرضا قربانی، پایان بخشی شایسته برای سالی که گذشت و آغازی دلنشین برای سال جدید است. هر نوایی که در این شب‌ها طنین‌انداز می‌شود، دعوتی است به مشارکت در جشنی از زندگی و امید، همزمان با آیین‌های نوروزی و استقبال از بهار.

نتیجه‌گیری:

پروژه «با من بخوان» با هنرنمایی علیرضا قربانی، فرصتی استثنایی برای تجربه موسیقی ایرانی با کیفیت و عمق بی‌نظیر است. این اجراها، پلی است بین گذشته‌های دور و حالی زنده، که مخاطبان را به سفری در دل تاریخ و فرهنگ غنی ایرانی دعوت می‌کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *