د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بازگشت سیمین امیریان به صحنه تئاتر پس از یک دهه

سیمین امیریان، نویسنده نام‌آشنای تئاتر کودک و نوجوان، پس از مدتی دوری از صحنه، با دو نمایشنامه جدید به جمع هنرمندان تئاتر پیوسته است.

امیریان که در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ با آثار ماندگاری چون «بی‌بی کوچیکه» و «فرود» حضوری پررنگ در تئاتر کودک داشت، پس از یک دهه وقفه، اکنون با دو نمایشنامه «من و گربه پری» و «دژاوو» به صحنه بازگشته است.

نمایشنامه «من و گربه پری» که روایتگر داستانی شیرین و کودکانه است، از اول شهریور ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته و با استقبال مخاطبان روبرو شده است. این نمایش که کارگردانی آن را شهره سلطانی بر عهده دارد، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ اجرا می‌شود.

در عین حال، نمایشنامه «دژاوو» نیز با کارگردانی بابک رحیمی در خانه هنر دیوار به صحنه می‌رود. این نمایش که از ۲۱ مرداد آغاز شده است، با روایتی متفاوت و جذاب مخاطبان را به تماشای خود فرا می‌خواند.

بازگشت سیمین امیریان به صحنه تئاتر، خبر خوشی برای علاقه‌مندان به تئاتر کودک و نوجوان است. آثار این نویسنده همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبان کودک و نوجوان روبرو شده است و انتظار می‌رود که این دو نمایشنامه جدید نیز بتوانند موفقیت آثار قبلی او را تکرار کنند.

سیمین امیریان در کارنامه هنری خود آثار متعددی دارد که همواره با استقبال مخاطبان و منتقدین روبرو شده است. او با نگارش نمایشنامه‌های کودکانه و نوجوان، سهم بسزایی در پرورش ذوق هنری کودکان و نوجوانان داشته است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *