ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

۷۰ روز جنایت اسرائیل جز جنایت هیچ دستاوردی نداشته است

1 دقیقه خوانده شده


تأکید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر بی‌اثری جنایات اسرائیل

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، در بررسی پژوهشی نقد و تحلیلی از اوضاع غزه، بیان کرد که ۷۰ روز جنایت اسرائیل هیچ دستاوردی جز افزایش جنایات نداشته است. این تحلیل با نگاهی اجتماعی و حقوقی به وقایع اخیر اسرائیل ارائه شده است.

تأکید بر اهمیت پژوهش در سازمان قضایی نیروهای مسلح

در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، به اهمیت پژوهش، تحقیق و فناوری در تقویت سازمان اشاره کرد. او تأکید کرد که پژوهش می‌تواند اساس پیشرفت هر سازمان و کشوری باشد.

نقد و تحلیل اظهارات رئیس سازمان قضایی

در بررسی اظهارات پورخاقان، به نقدهایی نیز پرداخته شده است. او اعتقاد دارد که جنایات اسرائیل در غزه نشان‌دهنده ناتوانی جامعه بین‌المللی در مقابله با این اقدامات وحشیانه است.

حمایت از پژوهشگران و کمیسیون‌های قضایی

در پایان مراسم، اهمیت حمایت از پژوهشگران و کمیسیون‌های قضایی برجسته شد. رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و معاون توسعه و پشتیبانی از پژوهش‌ها و تحقیقات حمایت کرده و تقدیر از آنها را اعلام کرد.

نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشی

با افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح، تماشاگران به نزدیک‌ترین دید از پیشرفت‌ها و دستاوردهای این سازمان دعوت شدند. این نمایشگاه به توسعه و ارتقاء سطح پژوهش و تحقیقات در سازمان قضایی نیروهای مسلح ایجاد افتخار کرد.

پیشنهادات برای آینده

با توجه به اظهارات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و تأکید بر اهمیت پژوهش، امیدواریم که در آینده نیز این سازمان با استفاده از تحقیقات و پژوهش‌های بیشتر به پیشرفت خود ادامه دهد و تا روزی دیده شود که هیچ پرونده کیفری میان نیروهای مسلح در سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود نداشته باشد.

نخستین کارت پژوهشی

در این مراسم، برای اولین بار کارت ویژه پژوهشگران معرفی شد و نخستین کارت پژوهشی به یکی از فعالان در این حوزه اهدا گردید. این اقدام نمادین نشان‌دهنده توجه سازمان به ارتقاء فعالیت‌های پژوهشی است.

با این تدابیر و پیشرفت‌های حاصل از پژوهش‌ها، امیدواریم که سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک نهاد پیشرو در زمینه پژوهش و توسعه شناخته شود و نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *