ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

گازرسانی به مجتمع‌های گلخانه‌ای چهارمحال و بختیاری: اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار

تخصیص اعتبار به پروژه‌های گازرسانی گلخانه‌ها

در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، تصمیم به تخصیص ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار از تعهدات وزارت نفت به منظور گازرسانی به مجتمع‌ها و واحدهای گلخانه‌ای در این استان گرفته شد.

پروژه‌های عظیم در دور دوم سفر رئیس جمهور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر، در جلسه با خبرنگاران اطلاعات جالبی ارائه داد. او اعلام کرد که پروژه‌های مهمی همچون اجرای سامانه آبیاری نوین، بهره‌برداری از پروژه‌های تامین و انتقال آب، و لایروبی قنات در سطح ۲۰۰۰ هکتار، با اعتبارهزینه شده ۳۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده‌اند.

پیشرفت در پروژه‌های مختلف

برزگر اظهار داشت: از مجموع اعتبار مصوب دور اول سفر، بیش از ۶۲ درصد آن به مرحله اجرایی رسیده و با تخصیص‌های اعلام شده توسط رئیس‌جمهور، امیدواریم تعهدات سال اول به نسبت ۱۰۰ درصد اجرا شود. همچنین، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به پروژه‌های تامین و انتقال آب در حوزه کارون اختصاص یافت.

آغاز عملیات اجرایی در دور دوم سفر

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اطلاع داد که در این دور سفر، عملیات اجرایی مجتمع‌های گلخانه‌ای گندمان، مجتمع دامپروری گندمان، شهرک گلخانه‌ای نقنه و مجتمع دامداری شهر سامان آغاز شده است.

تحولات در بخش گازرسانی

به گفته برزگر، ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از تعهدات وزارت نفت به پروژه‌های گازرسانی در مجتمع‌ها و واحدهای گلخانه‌ای استان. این تصمیم به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه کشاورزی در این منطقه اجرا شده و سرمایه‌گذاران شهرک تخصصی بادام به تصویب دستیاران رئیس جمهور رسیده و آماده به کار شدند.

آغاز عملیات در دور دوم سفر با حضور وزیر تعاون

در ادامه، برزگر اعلام کرد که عملیات اجرایی دامداری ۳۰۰۰ رأسی در شهرستان کوهرنگ با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سوی هلدینگ شستا، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شده است.

این تحولات نشان دهنده پیشرفت‌های چشمگیر در بخش کشاورزی و توسعه زیرساخت‌های آبی در استان چهارمحال و بختیاری است، که با اختصاص اعتبار به پروژه‌های گازرسانی، اقدامات جدیدی را برای بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال در این منطقه به جریان انداخته است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *