ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کامبک دیدنی ایران برابر تاهیتی با درخشش دروازه‌بان‌ها

1 دقیقه خوانده شده


در یکی از حساس‌ترین مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با نمایشی خیره‌کننده مقابل تیم ملی تاهیتی به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد شد. این دیدار که در کشور امارات برگزار گردید، شاهد آن بودیم که چگونه ایران با ارائه یک بازی تهاجمی و هوشمندانه، توانست با نتیجه‌ی ۵ بر ۳ تاهیتی را شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کند.

استراتژی بازی و درخشش بازیکنان

ایران بازی را با فشار بالا آغاز کرد و علیرغم تساوی بدون گل در وقت اول، عملکرد قابل توجهی داشت و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کرد. حمید بهزادپور با زدن دو گل، امیر میرجلیلی، تیانی تیو با گل به خودی و محمدعلی مختاری با گلزنی‌های خود نقش اساسی در این برد داشتند. از سوی دیگر، گری لاباسته، رونوی تینیرائواری و پاتریک توانستند برای تاهیتی گلزنی کنند.

لحظات حساس مسابقه

بازی در نیمه دوم با افزایش فشار توسط تیم تاهیتی و ضدحملات آنها جذابیت خاصی یافت. اما دروازه‌بانان ایران با درخشش‌های خود مانع از گلزنی حریف شدند. امیر میرجلیلی با نمایشی درخشان، گل دوم ایران را به ثمر رساند و حمید بهزادپور با زدن گل دوم خود، اختلاف را افزایش داد. در ادامه، محمدعلی مختاری با یک حرکت فنی و زیبا، گل پنجم ایران را به ثمر رساند و پیروزی را برای ایران قطعی کرد.

جمع‌بندی و نگاهی به آینده

این پیروزی ارزشمند، ایران را به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی رساند جایی که حریف بعدی آنها تیم قدرتمند ایتالیا است. این در حالی است که تاهیتی با کسب ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، باید در مسابقه‌ای دشوار به مصاف میزبان یعنی امارات برود.

در پایان، این موفقیت نشان دهنده‌ی توانمندی‌ها و استعدادهای فراوان در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است و امیدواریم که این تیم با ادامه‌ی این روند موفقیت‌آمیز، در مراحل بعدی نیز به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *