ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پروین: چرا نباید از تیم حمایت کنیم؟

در گفت‌وگو با علی پروین، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، نگرانی‌ها و چالش‌های این تیم پس از شکست در برابر الدحیل قطر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا مورد بررسی قرار گرفت. او معتقد است که مشکلات اساسی پرسپولیس به شرایط مسابقه و فاصله زمانی بین بازی‌ها برمی‌گردد.

پروین بر این باور است که پرسپولیس با تنظیم شرایط مسابقه و فاصله زمانی بین بازی‌ها مواجه است. این امر تاثیر مستقیمی بر عملکرد تیم در بازی‌ها دارد. او اشاره به این موضوع کرد که در مقایسه با تیم‌های دیگر، پرسپولیس فرصت کافی برای حضور مؤثر در مسابقات ندارد.

نصیحت به هواداران: صبر و تحلیل منصفانه

پروین از هواداران خواسته است که صبور باشند و با یک باخت تاریخی، افتخارات گذشته را فراموش نکنند. او با اشاره به گذشته‌ای براق پرسپولیس، اعتقاد دارد که هواداران باید تحلیل منصفانه داشته باشند و توقعات غیر واقعی را از تیم نداشته باشند.

مسئله پنالتی: حمایت از بازیکنان در شرایط دشوار

درباره از دست دادن پنالتی از سوی گلسیانی، پروین اظهار کرد که حمایت از بازیکنان در شرایط دشوار بسیار مهم است. او به خودش نمونه زد و افزود که اگر پنالتی‌زن بوده، مسئولیت‌های سنگین بازی را تجربه کرده است. از هواداران خواسته است که این نکات را در نظر بگیرند و با حمایت از تیم در لحظات دشوار، ایشان را تشویق کنند.

گفت‌وگو درباره برانکو: اظهارات نادرست؟

در پایان، پروین به اظهاراتی که می‌گویند تعدادی از مسئولان باشگاه با برانکو ایوانکوویچ مذاکره کرده‌اند و تغییراتی در کادر فنی را در نظر گرفته‌اند، پاسخ داد. او این سوال را مطرح کرد که چه کسی این ادعا را می‌کند؟ و اظهار داشت که تصمیم به برکناری یک مربی موفق نیاز به دلایل موجه و قوی دارد. او با ابراز حمایت از یحیی گل‌محمدی و کادر فنی پرسپولیس، به هواداران واقعی این تیم گفته است که با یک باخت تیم را پشت نکنند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *