ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

مربع قهرمانی جام ملت‌ها از نگاه روبرتو مانچینی


سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان، روبرتو مانچینی، با وجود پیروزی‌های چشمگیر تیمش در دو بازی ابتدایی در قطر، ادعای قهرمانی را برای عربستان رد می‌کند.

نقل قول از ایسنا: مانچینی بیان می‌کند

تیم ملی فوتبال عربستان در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان رفت و با دو گل زیبا به پیروزی رسید. با این پیروزی، عربستان با شش امتیاز، صدرنشین گروه شد و صعودش به دور بعد تضمین شد.

تأکید بر بازی با تایلند

پس از پیروزی مقابل قرقیزستان، مانچینی اظهار کرد: “خوشحالیم که در این بازی توانستیم به پیروزی دست پیدا و صعودمان را قطعی کنیم. اکنون به بازی پایانی (دور گروهی) با تایلند فکر می‌کنم.”

انکار ادعاهای قهرمانی

با وجود ادعاهای بسیاری که عربستان را جزو مدعیان اصلی قهرمانی می‌دانند، مانچینی این نظر را نمی‌پذیرد. او اعلام کرد: “عربستان جزو مدعیان قهرمانی نیست. تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، ایران و استرالیا در سطح بالاتری‌اند و مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌آیند.”

چشم‌انداز بازی‌های آینده

مانچینی درباره حریفان بعدی عربستان اظهار نظر کرد: “فرقی نمی‌کند با چه تیمی در مرحله بعد بازی کنیم. ژاپن باشد یا کره جنوبی یا هر تیم دیگری. می‌خواهیم در هر بازی که به میدان می‌رویم به پیروزی برسیم.”

جدال برنده و نظرات روبرتو مانچینی

در پایان، با وجود خوشحالی از پیروزی‌های تیمش، مانچینی اظهار می‌کند: “فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما خوشبختانه در نهایت پیروز شدیم.” تلاش‌های این تیم ممکن است به چشم بیاید، اما آیا این اظهارات مانچینی تنها یک راه برای کاهش فشار است یا واقعاً عربستان ادعای قهرمانی را جدی نمی‌گیرد؟ به نظر می‌رسد که بازی‌های آینده پاسخ این سوالات خواهند بود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *