د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز

1 دقیقه خوانده شده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، صادق ضیاییان، در گفت و گو با ایسنا به ورود سامانه بارشی به کشور اشاره کرد. این سامانه باعث بارش برف و باران در برخی استان‌ها شمال غرب، غرب، نواحی جنوب غرب سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی خواهد شد.

تغییرات جوی و آب‌وهوا

ضیاییان اظهار کرد: “با ورود این سامانه، همراه با بارش، وزش باد شدید موقت، کاهش دما در برخی نقاط، رعد و برق و کولاک برف در مناطق کوهستانی انتظار می‌رود.”

تشدید بارش در روزهای آینده

وی تأکید کرد: “سه‌شنبه بارش در این مناطق تشدید می‌شود و چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش خواهیم داشت.”

آینده‌نگری برای دوشنبه تا چهارشنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران افزود: “پنجشنبه سامانه بارشی در شمال شرق فعال بوده و بارش پراکنده را ایجاد می‌کند، سپس از کشور خارج می‌شود. در روز جمعه نیز با ورود موج بارشی دیگر، دوباره در نیمه‌غربی، نواحی مرکزی و به‌تدریج در شمال شرق و شرق کشور بارش خواهیم داشت.”

وضعیت دریای خزر

ضیاییان ختم گفت: “دریای خزر از دوشنبه تا چهارشنبه با مواج روبرو خواهد بود.”

وضعیت جوی تهران: تغییراتی در آسمان

توضیحات برای آسمان تهران

درباره وضعیت جوی تهران، ضیاییان اظهار کرد: “آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری خواهد بود و در بعضی ساعت‌ها بارش باران، در شمال شهر بارش باران و برف و گاهی مه رقیق پیش‌بینی می‌شود. دمای حداقل ۶ و حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.”

پیش‌بینی برای چهارشنبه

وی افزود: “در روز چهارشنبه نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش باران و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر و افزایش باد با دمای حداقل ۵ و حداکثر ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.”

اطلاعات اضافی

ضیاییان در پایان اظهار کرد: “طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۵- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌های کشور هستند.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *