ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

صدور احکام حقوقی جدید بازنشستگان کشوری

1 دقیقه خوانده شده


در اقدامی نویدبخش برای جامعه بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام حقوقی جدید با اعمال افزایش ۲۰ درصدی برای سال ۱۴۰۳ خبر داد. این تصمیم که در راستای بهبود شرایط معیشتی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران اتخاذ شده است، مطابق با تصویب‌نامه هیات وزیران و در پیشاپیش عید سعید فطر ابلاغ گردیده است.

جزئیات افزایش حقوق و احکام جدید

رضا فیضی‌نژاد، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، توضیح داد که بر اساس تصویب‌نامه مورخ ۱۴ فروردین ماه هیات وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر از بازنشسته‌ها و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوقی با افزایش ۲۰ درصدی صادر شده است.

دسترسی به احکام حقوقی از طریق وبسایت

فیضی‌نژاد اعلام کرد که تصویر احکام حقوقی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان در وبسایت رسمی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir بارگذاری شده و از تاریخ ۲۱ فروردین ماه قابل مشاهده است.

تلاش برای پرداخت به موقع حقوق با افزایش ۲۰ درصدی

معاون فنی صندوق با تاکید بر هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود که تلاش می‌شود تا این افزایش حقوق با پرداخت‌های فروردین ماه به دست بازنشستگان برسد.

پیش‌نویس آیین نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق

فیضی‌نژاد همچنین به اجرای بند یک الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و از تهیه پیش‌نویس آیین نامه مربوط به متناسب‌سازی حقوق خبر داد. او تاکید کرد که این آیین‌نامه در مرحله ویرایش نهایی قرار دارد و با ابلاغ آن، اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ مقرر در قانون اعمال و احکام مربوطه صادر خواهد شد.

امیدواری به بهبود شرایط بازنشستگان

این اقدامات نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر صندوق بازنشستگی کشوری برای بهبود شرایط زندگی بازنشستگان و رسیدگی به مسائل معیشتی آن‌ها است. با اجرایی شدن این تدابیر، امید است که بازنشستگان و وظیفه‌بگیران با خیالی آسوده‌تر به استقبال سال جدید بروند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *