ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

شرط پلیس برای فعالیت رستوران‌ها در نوروز/ مبلغ جرایم رانندگی باید افزایش پیدا کند


در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، فرمانده‌کل انتظامی کشور شروط ویژه‌ای برای فعالیت رستوران‌ها در این ایام تعیین کرده است. سردار احمدرضا رادان، ضمن بیان این موارد، بر لزوم افزایش مبلغ جرایم رانندگی به منظور ایجاد بازدارندگی بیشتر تاکید ورزیده است.

تمرکز بر آرامش و امنیت در نوروز

با شعار “آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت”، پلیس راهور طرح نوروزی خود را با هدف ارائه خدمات بهینه و تامین امنیت سفرهای نوروزی آغاز کرده است. این در حالی است که ۸۷ هزار نفر از نیروهای پلیس در این ایام به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد..

مقابله با تخلفات رانندگی

رئیس پلیس کشور با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد رانندگان مبادرت به انجام تخلفات رانندگی می‌کنند، بر ضرورت افزایش مبلغ جرایم رانندگی به عنوان راهکاری برای افزایش بازدارندگی تاکید کرده است.

دستورالعمل‌های ویژه برای رستوران‌ها

با توجه به افزایش حجم سفرها و تقاضا برای استفاده از خدمات رستوران‌ها در ایام نوروز، فرمانده‌کل انتظامی کشور دستورالعمل‌های ویژه‌ای را برای فعالیت این واحدها اعلام کرده است. به ویژه رستوران‌های بین‌راهی و شهرهای مسافرپذیر با شرایط خاص مجاز به ارائه خدمات هستند، اما با تاکید بر رعایت احترام به روزه‌داران و جلوگیری از روزه‌خواری عمومی.

نتیجه‌گیری

با نزدیک شدن به ایام نوروز، تدابیر پلیس برای تامین امنیت و آرامش سفرهای نوروزی، از جمله افزایش مبلغ جرایم رانندگی و شرایط ویژه برای فعالیت رستوران‌ها، گامی مهم در جهت ارتقاء امنیت و رضایت‌مندی شهروندان است. این اقدامات با هدف کاهش تخلفات و حوادث جاده‌ای و تضمین یک تجربه سفر امن و خوشایند برای همه شهروندان صورت گرفته است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *