د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تلاش تکواندوی ایران برای کسب ۲ سهمیه دیگر المپیک پاریس

1 دقیقه خوانده شده


در راستای تلاش‌های ورزشی ایران برای درخشش در المپیک پاریس 2024، دو تکواندوکار امیدوار کشورمان، آرین سلیمی و مبینا نعمت‌زاده، به منظور شرکت در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا، عازم چین می‌شوند. این رویداد مهم که در شهر “تای آن” برگزار خواهد شد، جایگاهی است که تکواندوکاران ایرانی می‌کوشند تا جایگاه خود را در عرصه جهانی محک بزنند.

حضور پر افتخار در میدان مسابقه

با برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در روزهای 25 و 26 اسفند، چشم‌ها به تکاپوی 94 تکواندوکار از سراسر آسیا خیره مانده است. مبینا نعمت‌زاده در وزن 49- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم، نمایندگان ایران، به نمایندگی از غرور ورزشی کشور، برای کسب افتخار و سهمیه المپیک پاریس به مصاف حریفان خود می‌روند.

همراهی تیمی قدرتمند

همراهی آن‌ها با مجید افلاکی و مینو مداح به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی، هادی ساعی رئیس فدراسیون، و دکتر یاری، تضمینی است برای حمایت کامل و تلاش متحدانه برای دستیابی به این هدف مهم.

راهیابی به المپیک 2024

برای تضمین حضور در المپیک پاریس، نعمت‌زاده و سلیمی باید به دیدار نهایی راه یابند، چالشی که نیازمند تمام توان و تمرکز آن‌ها خواهد بود. این در حالی است که پیش از این، مهران برخورداری و ناهید کیانی نیز توانسته‌اند جایگاه خود را در المپیک پاریس مسجل کنند.

پیامی به ورزش دوستان

مسابقات گزینشی المپیک نه تنها یک رویداد ورزشی است، بلکه نمادی از تعهد، پشتکار و رویایی است که تکواندوکاران ایرانی در صدد تحقق آن هستند. همراهی و حمایت از این ورزشکاران نه تنها برای آن‌ها بلکه برای تمام جامعه ورزشی ایران اهمیت دارد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *