ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

شارژ مرحله سوم فجرانه کالابرگ‌ها


در آستانه آغاز مرحله سوم فجرانه کالابرگ‌های الکترونیکی، خانواده‌های ایرانی بار دیگر شاهد فراهم شدن فرصتی طلایی برای تأمین مایحتاج روزانه خود به قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. این طرح که با هدف حمایت از قدرت خرید خانوارهای ایرانی طراحی شده است، از ۲۰ فروردین ماه سال جاری وارد مرحله سوم خویش خواهد شد.

فراهم شدن امکانات ویژه برای خرید اقلام اساسی

در راستای تسهیل شرایط خرید برای خانوارها، دولت اقدام به اجرای طرح فجرانه کالابرگ‌های الکترونیکی نموده که تاکنون در دو مرحله قبلی شاهد توزیع بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی بین خانواده‌های واجد شرایط بوده است. این طرح شامل تهیه ۱۱ قلم کالای ضروری از جمله گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، لبنیات و حبوبات به قیمت‌های سال پیشین است که به نوبه خود این امکان را به خانوارها می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، نیازهای اساسی خود را تأمین کنند.

افزایش یارانه و اعتبار جدید دولتی

یکی از ویژگی‌های برجسته این طرح، افزایش میزان حمایت دولتی از خانوارها است. با اختصاص اعتبار جدید به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان، دولت حمایت خود را از یارانه‌های قبلی افزایش داده است که این امر سبب می‌شود خانوارها با بودجه کمتری، کالاهای بیشتری را خریداری نمایند.

جدول زمانی طرح و اهمیت مشارکت به موقع

مرحله سوم طرح فجرانه، که از ۲۰ فروردین آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، فرصتی استثنایی برای خانوارها جهت استفاده از اعتبارات تشویقی و تهیه کالاهای مورد نیاز با قیمت‌های استثنایی است. در این بازه زمانی، خانواده‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب و مراجعه به مراکز معتبر، از این تسهیلات بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که مشارکت به موقع و آگاهانه در این طرح می‌تواند به بهبود شرایط معیشتی خانوارها کمک شایانی نماید.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *