ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سفر به ترکمنستان: راهنمایی برای گردشگران ایرانی

1 دقیقه خوانده شده

تسهیلات ویزا و سفر زمینی به ترکمنستان

سفر زمینی و گرفتن ویزای ترکمنستان گاهی برای مسافران ایرانی به نظر می‌رسد که یک وظیفه سخت و پرهزینه است. اما به نظر می‌رسد تاکنون اطلاعات کافی در مورد این سفرها در دسترس نبوده است. اینجا ما با راهنمایی‌هایی برای تسهیل دریافت ویزا و سفر زمینی به ترکمنستان در خدمت شما هستیم.

ویزای ترکمنستان: آیا سختی‌ها واقعی هستند؟

گرفتن ویزا برای ترکمنستان ممکن است به نظر برسد که یک وظیفه پیچیده و پرهزینه است. اما برخContradictory از گزارشات حاضر، معاون بخش گردشگری وزارت فرهنگ ترکمنستان معتقد است که برای سفر از راه زمینی به این کشور، مشکلاتی وجود ندارد. فقط کافیست از طریق شرکت‌های گردشگری ترکمنستان برای درخواست دعوتنامه، ویزا و ورود خودرو، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

مذاکرات جهت تسهیل در سفرهای زمینی

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران نیز به دنبال تسهیل در رفت و آمد زمینی با خودرو شخصی به ترکمنستان است. مذاکراتی برای این امر در حال انجام است. این اقدامات با هدف افزایش رونق سفر و گردشگری در منطقه انجام می‌شود.

امکانات ویژه برای گردشگران

گردشگران ایرانی نیازی به نگرانی در مورد دریافت ویزا ندارند. شرکت‌های گردشگری ترکمنستان تلاش می‌کنند تا امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم کنند. حتی می‌توانند بر اساس دعوتنامه‌های معتبر از شرکت‌های توریستی ترکمنستان، در فرودگاه ویزا دریافت کنند. این دعوتنامه‌ها از طریق شرکت‌های گردشگری قابل دریافت هستند.

ترکمنستان برنامه‌های جدی برای توسعه گردشگری در سال‌های آینده دارد. بیش از ۱۰۰ شرکت گردشگری در این کشور فعالیت می‌کنند و همگی از اعضای افتخاری صنعتگران و بازرگانان ترکمنستان هستند. همچنین تفاهم‌نامه‌های مختلف همکاری بین شرکت‌های گردشگری ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران به امضا رسیده است.

آینده روشن گردشگری در ترکمنستان

ترکمنستان دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است از جمله طبیعت زیبا، شهرهای تاریخی، و آثار باستانی. همچنین در مسیر جاده بزرگ ابریشم واقع شده است که جایگاه ویژه‌ای دارد.

به طور کلی، سفر زمینی به ترکمنستان و گرفتن ویزای این کشور نیاز به زمان و هزینه زیادی ندارد. برای کسانی که به دنبال تجربه‌های گردشگری جدید هستند، ترکمنستان یک مقصد خوب و جذاب است. فراموش نکنید که از امکانات و تسهیلاتی که ترکمنستان برای گردشگران ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید و سفری دلنشین را تجربه کنید.

با احترام ، مجله خبری جوان انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *