ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

سازمان سینمایی کشور از طرح‌های فاخر مازندران در حوزه جهاد و ایثار حمایت می‌کند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح‌های فاخر استان مازندران در حوزه جهاد و ایثار حمایت می‌کند. در جلسه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حفظ آثار استان، بر افزایش چشمگیر تولید آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دولت سیزدهم تأکید شد.

حضور چشمگیر در جشنواره فجر

این تأکید به همراه اشاره به حضور هشت اثر سینمایی در جشنواره فجر، نمونه‌ای از رشد و پویایی در صنعت سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

معرفی فرهنگ جهاد و شهادت

معاون وزیر بیان کرد که وظیفه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی فرهنگ جهاد و شهادت به جامعه است و تأکید داشت که باید در این زمینه تلاش کنیم.

استان مازندران، پرافتخار در یادواره‌های شهدا

خزاعی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان مازندران را به عنوان استانی پرافتخار در برگزاری یادواره‌های شهدا تعریف کرد و اعلام کرد که سازمان سینمایی نیز از طرح‌های فاخر این استان حمایت می‌کند.

ظرفیت‌های فراوان در حوزه انقلاب و دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار سلامی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، نیز به استان مازندران افتخار آورد و اظهار کرد که این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی برای تولیدات هنری فاخر در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

نمونه‌های شهادت؛ جریان فرهنگی معنوی

وی به سرگذشت سرداران شهید و شهدای غواص اشاره کرد و آنها را نمونه‌های پرجاذبه برای نسل امروز انقلاب اسلامی دانست. همچنین، خواستار حمایت سازمان سینمایی از این جریان فرهنگی معنوی شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *