ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رکورد تاریخی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پورتو و نقش برجسته مهدی طارمی

در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت و با نتیجه پر گل ۵ بر ۳، پیروزی خود را جلب کرد. در این پیروزی، مهدی طارمی با گلی بسیار زیبا، نقش بسزایی در تحقیق پورتو داشت.

رکورد تاریخی مهدی طارمی: نخستین بازیکن ایرانی با ۱۰ گل در لیگ قهرمانان اروپا

مهدی طارمی با گل زیبای خود در این بازی به رکورد تاریخی دست یافت. او به عنوان نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد که توانسته در این رقابت‌ها به ۱۰ گل برسد. این دستاورد نشان از توانایی و استعداد برتر این بازیکن بومی بوشهری در صحنه فوتبال بین‌المللی است.

آینده درخشان مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

با توجه به ادامه حضور مهدی طارمی در فوتبال اروپا، پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن توانسته با ورود به صحنه لیگ قهرمانان اروپا، راه خود را به سمت افزایش تعداد گل‌ها بگشاید. این امر نقش مهمی در تأمین امتیازات و موفقیت پورتو در رقابت‌های بین‌المللی خواهد داشت.

پورتو به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد

پیروزی پورتو در این بازی باعث شد تا این تیم با کسب ۱۲ امتیاز، به عنوان تیم دوم از گروه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. این پیروزی نشان از توانایی و قدرت این تیم در رقابت‌های اروپایی است و با حضور در مرحله بعد، امکانات خود را برای رسیدن به مراحل پیشرفته‌تر افزایش خواهد داد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *