ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

رکورد فوق العاده ایران برابر امارات در آسیا

1 دقیقه خوانده شده

گزارش سایت AFC نشان می‌دهد که در دور سوم گروهی جام ملت‌ها، امارات با ایران روبرو می‌شود. تساوی در این دیدار باعث صعود امارات به مرحله حذفی می‌شود و اگر ایران پیروز شود، موقعیت این تیم بهبود خواهد یافت.

ایران: دشمنی با شکست‌ناپذیری

ایران در پنج دیدار متوالی با امارات روبرو شده و هیچ‌گاه شکست نخورده است. با چهار برد و یک تساوی، ایران از عملکرد قابل توجهی در دیدارهای رودررو با امارات برخوردار بوده و جالب اینکه تاکنون هیچ گلی از امارات در برابر ایران ثبت نشده است.

عملکرد تحت فشار: ۱۰ بازی پیروز در مرحله گروهی

ایران در ۱۱ بازی اخیر مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از سال ۲۰۱۱ تاکنون، ۱۰ بار پیروز شده و در این دیدارها ۲۲ گل به ثمر رسانده است. تنها دو بار دروازه‌اش در این دوره باز شده است.

دفاع محکم امارات

از سال ۲۰۱۵ تاکنون، امارات در هشت بازی اخیر مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بیش از یک گل دریافت نکرده است، نشان از دفاع محکم این تیم است که به آسانی به گل دشمن اجازه نمی‌دهد.

دوئل برتر: روزبه چشمی در دیدار با هنگ کنگ

در دیدار دوم، روزبه چشمی هافبک تیم ملی ایران در ۱۴ دوئل مقابل بازیکنان هنگ کنگ برنده شد و تنها سیدجلال حسینی رکورد بهتری از او در این رقابت‌ها دارد. همچنین، غیبت سلطان عادل و محرومیت علی الحمادی از این دیدار، چالش جدیدی را برای امارات ایجاد کرده است.

انتخاب جانشین: پائولو بنتو در حال انتخاب است

رسانه‌های عربی از غیبت سلطان عادل خبر داده‌اند و پائولو بنتو از میان علی مبخوت و کایو کاندو یک بازیکن را به عنوان جانشین سلطان عادل انتخاب خواهد کرد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *