ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

حمایت از زنان طلبه در عرصه هنری: توضیحات جدید از انسیه خزعلی

حمایت فعّال از زنان “طلبه” برای جلب استعدادهای هنری

در گامی جدید برای ترویج هنر در بین زنان طلبه، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، با اظهارات تازه‌ای درباره حمایت از زنان طلبه در حوزه فیلم‌سازی و بازیگری رونمایی کرده است.

توانمندی‌های نهان زنان طلبه

خزعلی به زبانی روشن از توانمندی‌های نهان زنان طلبه گفته و بیان کرده است که برخی از این زنان دارای توانایی‌های برجسته در زمینه فیلم‌سازی و بازیگری هستند. او تأکید داشته که این گروه از هنرمندان با هیچگونه حمایت یا پشتیبانی مواجه نشده‌اند.

استقبال از ظرفیت هنری

خزعلی با اشاره به توجه خاص به این زمینه اظهار کرده است: “استقبال من از این موضوع به این جهت است که از ظرفیت‌های این زنان در عرصه هنر به‌صورت مستمر و پیوسته حمایت کنیم.”

حمایت از هنر متعهد

وی بر آن است که معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری وظیفه دارد از استعدادهای جوانان کشور و ظرفیت‌هایشان در چهارچوب قوانین، با حداکثر توان و امکانات حمایت کند. این اقدام به عنوان یک تلاش فعّال برای جلب استعدادها و توجیه امکانات در حوزه هنری تلقی می‌شود.

حمایت از زنان طلبه در زمینه هنر متعهد

به نظرات خزعلی، حمایت از این زنان طلبه در زمینه هنر، علاوه بر توسعه فرهنگ هنری جامعه، این امکان را نیز به آنان می‌دهد تا به‌صورت مستقیم و متعهد در حوزه هنری مشغول به فعالیت شوند.

پیشرفت‌های جدید در مسیر ترویج هنر

تصمیم به ارتقاء نقش زنان طلبه در عرصه هنر، گامی نوآورانه است که ممکن است باعث شکوفایی استعدادهای پنهان در این حوزه شود و به عنوان یک قدم جلب توجه در مسیر ترویج هنر در جامعه به حساب آید.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *