ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تکذیب شایعه ابطال انتخابات گچساران و باشت


رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، انتشار شایعات مربوط به ابطال انتخابات در مناطق گچساران و باشت را به شدت تکذیب کرد.

شفاف‌سازی در خصوص شایعات

سید مهدی جوکار، با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت انتخابات در این مناطق، بیان داشت که هیچ‌یک از اخبار منتشرشده درباره ابطال انتخابات واقعیت ندارند. او تأکید کرد که بررسی‌ها و تحقیقات بر اساس قانون و در چارچوب قوانین انتخاباتی انجام می‌شود و هنوز نتیجه‌ای در خصوص تأیید یا رد صحت انتخابات اعلام نشده است.

روند قانونی بررسی انتخابات

جوکار با اشاره به اینکه صحت انتخابات در حیطه اختیارات شورای نگهبان قرار دارد، اظهار داشت که بررسی‌ها در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد به شکل عادی و بر اساس مقررات جاری در حال انجام است.

تکذیب شایعات در فضای مجازی

در فضای مجازی و برخی پایگاه‌های خبری، شایعاتی مبنی بر ابطال انتخابات گچساران و باشت به سرعت در حال انتشار بود که این اخبار بلافاصله توسط مسئولین ذی‌ربط تکذیب شد. رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تأکید کرد که این نوع شایعات هیچ پایه و اساسی نداشته و تنها به هدف ایجاد نگرانی در بین شهروندان منتشر می‌شوند.

اهمیت شفافیت و صداقت در انتخابات

این اتفاق نشان داد که چقدر مهم است که شفافیت و صداقت در فرآیندهای انتخاباتی حفظ شود. مقامات مسئول با جدیت تمام به دنبال روشن‌سازی هرگونه ابهام و تضمین انجام یک روند انتخاباتی سالم و عادلانه هستند.

خاتمه

در نهایت، مسئولین با تکذیب قاطعانه شایعات، آرامش را به جامعه بازگرداندند و اطمینان دادند که هر گونه تصمیم‌گیری مربوط به انتخابات بر اساس مستندات قانونی و به دور از هرگونه احساساتی و غیرمنطقی صورت خواهد گرفت.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *