ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توزیع ۱۷۶ دستگاه وسایل گرمایشی بین اقشار کم درآمد لرستان

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، اعلام کرد که در یک گام مهم به سوی حمایت از اقشار کم درآمد، ۱۷۶ دستگاه بخاری گازی و آبگرمکن گازی به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان توزیع شده است.

وسایل گرمایشی در اطراف این توزیع به عنوان بخشی از طرح پویش “دلگرمی” اجرای احسان با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند در فصل سرما تهیه و توزیع شده‌اند. این پروژه با محوریت بنیاد احسان، نهادی فعّال در زمینه کمک به نیازمندان، راه اندازی شده است.

ارزش هر وسیله گرمایشی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توضیح داد که ارزش هر دستگاه بخاری بیش از ۲۰ میلیون ریال و آبگرمکن ۴۰ میلیون ریال است. این مقدار مالیات بسیار قابل توجهی است که توسط گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی بین افراد کم برخوردار توزیع شده است.

طائف افزود: “شناسایی خانواده‌های نیازمندان توسط گروه‌های جهادی، فعالان اجتماعی و نهادهای حمایتی استان انجام شده و آمار آن‌ها برای کمک رسانی در اختیار ستاد قرار گرفته است.”

تنوع در پروژه‌های اجتماعی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار داشت: “این نهاد از ابتدای سال تاکنون هفت رزمایش در زمینه‌های مختلف از توزیع مواد غذایی تا لوازم‌التحریر و … به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد را برگزار کرده و با هدف مساعدت به خانواده‌های نیازمندان صورت گرفته است.”

در پایان یک فصل سرد و زمستانی، توزیع این وسایل گرمایشی نه تنها به خانواده‌های نیازمند کمک کرده، بلکه گامی مهم در سیر جلوگیری از سرمازدگی افراد کم برخوردار نیز بوده است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *