ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

توافق جدید برای تمدید آتش‌بس در غزه

صبح امروز قطر اطلاع داد که آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین برای یک روز دیگر تمدید شده است. این توافق نشان از تلاش‌های مداوم برای حل وضعیت در ناحیه دارد. ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت خارجه قطر، اعلام کرد که دو طرف فلسطینی و اسرائیلی با توافق بر سر تمدید آتش‌بس تاکید کرده‌اند. این تمدید شامل شرایطی همچون برقراری آتش‌بس، تبادل اسرا و اجازه ورود به کمک‌ها است.

الانصاری افزود که تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس دائمی و پایدار در نوار غزه ادامه دارد. این توافق، علیه تنش‌ها و تلاش‌های مستمر برای حفظ صلح در منطقه، گامی مثبت به نظر می‌رسد. به گزارش شبکه خبری الجزیره، جنبش حماس نیز این توافق را تأیید کرده و تمدید آتش‌بس را به مدت یک روز دیگر پذیرفته است.

پیام رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده که به منظور آزاد کردن اسرای خود، آتش‌بس بشردوستانه موقت تمدید می‌شود. این تصمیم نشان‌دهنده ادامه تعهدات به تبادل اسرا و حفظ حقوق بشر است. با توجه به توافقات گذشته و تمدید آتش‌بس، امیدواریم که گام‌های مثبت به سمت حل دائمی و پایدار مسائل منطقه انداخته شود. این توافقات نشانگر اهمیت مذاکرات مداوم و تعهد به حل وضعیت‌های پیچیده در منطقه است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *