ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تغییرات در مدیریت باشگاه سپاهان: نیکفر به عنوان سرپرست جدید منصوب شد

1 دقیقه خوانده شده

استعفای محمدرضا ساکت و بازگشت منوچهر نیکفر

در حرکتی غریب و جالب، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، با ارسال نامه‌ای به هیأت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داد. در پی این استعفا، منوچهر نیکفر به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

پس از اعلام رسمی استعفای ساکت، هیأت مدیره باشگاه سپاهان جلسه داد و نیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه منصوب کرد. این تصمیم در راستای رفع ابهامات و ادامه روند موفقیت‌آمیز باشگاه اتخاذ شده است.

پس زمینه‌های فعالیت نیکفر

نیکفر، که سابقه موفقی در باشگاه دارد و قبلاً به عنوان سرپرست سپاهان خدمت کرده است، دارای تحصیلات مهندسی صنایع می‌باشد. او در دوره‌های گذشته به دلیل دستاوردهای خود از جمله قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۹۴-۹۳ و دیگر نایب قهرمانی‌ها به عنوان سرپرست باشگاه شناخته شده است.

تحولات در حوزه‌های مدیریتی باشگاه

همچنین، به گفته منابع، محمدرضا ساکت پس از استعفا به سمت مشاور مدیرعامل در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی منصوب شد. این حرکت به نظر می‌رسد قسمتی از تغییرات در حوزه‌های مدیریتی باشگاه سپاهان باشد.

متن نامه استعفا محمدرضا ساکت به این شرح است:

هیأت مدیره محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

با سلام و احترام و سپاس از حمایت ها و همراهی‌های همه جانبه در طول دوران مسئولیت؛ از آنجا که در مقطع فعلی با صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا افق روشن موفقیت و ثبات تیمی علیرغم مشکلاتِ فراهم شده، پدید آمده و همچنین به همت همگان از جمله حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل محترم و تلاش شبانه روزی هیات مدیره و اعضای باشگاه و غیرت و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی و همراهی و پشتیبانی هواداران باغیرت، استمرار قدرتمندی تیم فوتبال و فعالیت‌های دیگر تیم ها در مراحل ارزشمند مدعی بودن در لیگ و حذفی محقق شده، با توجه به تاکید رسمی یکی از دستگاه‌های محترم نظارتی مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان، بدینوسیله استعفای رسمی خویش را از مسئولیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌نمایم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر

و من الله التوفیق

محمدرضا ساکت

۱۴۰۲/۹/۱۵

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *