ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تعطیلی تعدادی از مدارس استان آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف


بارش فراوان برف در استان آذربایجان شرقی باعث لغزندگی معابر و افزایش سختی‌های تردد شده است. به علت این وضعیت نامساعد، تصمیم به تعطیلی تعدادی از مدارس این استان گرفته شده است.

برنامه تعطیلی در مقاطع تحصیلی مختلف

با توجه به شرایط جوی، مدارس شهری و روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی پیش دبستان، دبستان و متوسطه اول در شیفت‌های صبح و غیرحضوری در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ تعطیل خواهند بود. همچنین مدارس استثنائی و روستایی نیز در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

تأخیر در برخی دهستان‌ها

با توجه به لغزندگی معابر و وضعیت نامناسب تردد، مدارس دهستان گنبرف و دهستان سهند با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد. این تأخیر برای تسهیل در حرکت دانش‌آموزان و کاهش مشکلات ترافیکی صورت گرفته است.

توجه به راه‌های ارتباطی برای به‌روزرسانی‌ها

اولیه‌ترین منابع به‌روزرسانی در خصوص تعطیلی مدارس و هرگونه تغییر در برنامه‌های آموزشی از طریق راه‌های ارتباطی مدارس، اعلام خواهد شد. دانش‌آموزان و اولیاء محترم می‌توانند از این راه‌ها جهت دریافت آخرین اطلاعیه‌ها و تغییرات استفاده کنند.

خواهش به احتیاط مدیران و اعضای هیئت تدریس

تا زمان بهبود شرایط جوی و به حداقل رسیدن خطرات ناشی از برفباران، از تمامی مدیران و اعضای هیئت تدریس خواهش می‌شود که در صورت نیاز به حفاظت و ایمنی دانش‌آموزان بیش از پیش توجه نمایند.

نتیجه‌گیری

تصمیمات اعلام شده با هدف حفاظت از ایمنی دانش‌آموزان و تسهیل در ترافیک در شرایط نامساعد جوی اتخاذ گرفته‌اند. تا زمان بهتر شدن شرایط هوایی، توصیه می‌شود که تمامی افراد مراقبت و از اطلاعیه‌های مدارس با خبر شوند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *