ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان در سال آینده خبر داد و اعلام کرد که سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در سال آینده به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نظر حاکمیت در مورد افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون تلفیق پس از بررسی جزئیات لایحه بودجه به بخش حقوق شاغلان و بازنشستگان پرداخت. این کمیسیون تصویب کرد که میزان افزایش حقوق شاغلان (کارکنان دولت) در سال آینده ۲۰ درصد باشد که افزایش نسبت به لایحه دولت افزایش یافته است.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و متناسب سازی با برنامه توسعه هفتم

وی افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز ۲۰ درصد تعیین شده است و همچنین بازنشستگان بر اساس برنامه هفتم توسعه به نسبت ۴۰ درصد اجرای متناسب سازی حقوق خود را خواهند داشت.

سقف معافیت مالیاتی و تعیین حداقل حقوق

میرتاج‌الدینی اظهار کرد: سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان به ۱۲ میلیون تومان در ماه افزایش یافته است. این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعلام کرد که حداقل حقوق شاغلان در سال آینده به ۱۰ میلیون تومان و حداقل حقوق بازنشستگان به ۹ میلیون تومان تعیین شده است.

تایید مصوبات در صحن علنی و توسط شورای نگهبان

میرتاج‌الدینی یادآور شد: این تصمیمات به عنوان مصوبه کمیسیون تلفیق اعلام شده‌اند و در صورت تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان، اجرا خواهند شد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *