ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

برگزاری شانزدهمین جشنواره “حـرکـت” در دانشگاه الزهرا

1 دقیقه خوانده شده

دانشگاه الزهرا (س) به همراه انجمن‌های علمی دانشجویی و معاونت فرهنگی و اجتماعی از شانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی خود به نام “حـرکـت” رونمایی می‌کند. این رویداد ممتاز، فرصتی است برای نمایش فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا (س). از تاریخ ۳۰ مهر تا ۲ آبان، انجمن‌های علمی آمار، ریاضی و علوم کامپیوتر این دانشگاه در سالن اشراق (طبقه زیرین مسجد) این جشنواره را برگزار خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیام به شناسه alzahraCSS@ اطلاعات بیشتری درباره این رویداد کسب کنند.

“جشنواره حرکت” یک رویداد منحصر به فرد است که به رقابت، ارائه و نمایش دستاوردهای برتر انجمن‌های علمی دانشجویی اختصاص دارد و هر ساله در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار می‌شود. در این جشنواره، آثار و دستاوردهای علمی دانشجویان که مستقل از برنامه آموزشی دانشگاه انجام شده‌اند، فرصت شرکت در بخش رقابتی را دارند. این رویداد در ۱۰ حوزه رقابتی مختلف از جمله انجمن علمی برتر، فعالیت‌های علمی خلاقانه، نشریه علمی، مسابقه علمی، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، کتاب، بخش ویژه و اختراع برگزار خواهد شد.

فعالیت‌های برتر بخش دانشگاهی نیز به منظور شرکت در جشنواره بین‌المللی به وزارت علوم ارسال خواهند شد. این رویداد نشان از پویایی و توانمندی دانشجویان در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی دارد و به عنوان یک فرصت برای ارتقاء سطح دانش و همچنین ارتقاء فرهنگ علمی و اجتماعی در دانشگاه‌های کشور مطرح می‌شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *