ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

برف محورهای کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان، شامل تالش، رضوانشهر، ماسال، املش، رودبار، و فومن خبر داد. او تأکید کرد که بارش برف به حد سفیدپوشی رسیده و تمامی محورها برای تردد باز است.

افزایش تردد در تعطیلات فاطمیه

با توجه به تعطیلات فاطمیه و افزایش تردد، غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری گیلان اعلام کرد که در بازه ۲۲ تا ۲۶ آذر، ۲۸۴,۲۹۳ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شدند؛ این نشان‌دهنده افزایش ۱۶ درصدی نسبت به هفته گذشته است.

اطلاعات تردد و خروج از استان

نیک فهم اطلاعات تردد را نیز اعلام کرد و گفت: در همین بازه زمانی، ۲۷۰,۷۵۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شدند، که نسبت به هفته گذشته یک افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

توصیه‌ها به رانندگان

با توجه به شرایط هوایی و تردد افزایش یافته، مدیرکل راهداری گیلان از رانندگان خواست به سفرهای غیرضروری خودداری کنند. همچنین، او تأکید داشت که رانندگان هنگام سفر لازم است از زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی همراه باشند.

برنامه‌های راهداری در شرایط یخبندان

نیک فهم اعلام کرد: “از امشب شاهد یخبندان خواهیم بود و عملیات راهداری با محوریت پاشیدن مخلوط نمک و ماسه انجام می‌شود.” این اقدامات به منظور افزایش ایمنی در محورهای کوهستانی و کاهش خطرات حاصل از یخبندان صورت می‌گیرد.

با این توضیحات، رانندگان می‌توانند با پیروی از توصیه‌ها و آمادگی مناسب، به سفرهای خود ادامه دهند و از راه‌های ایمن و باز با برف بپیمایند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *