د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

کلوپ: لیورپول نمی‌توانست مدعی قهرمانی باشد

1 دقیقه خوانده شده


در یک بازی بدون گل در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مقابل منچستریونایتد به تساوی رضایت داد و با ۳۸ امتیاز رده دوم جدول را به دست آورد. در نشست خبری پس از بازی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به تجزیه و تحلیل بازی و وضعیت تیم پرداخت.

چالش‌ها در گلزنی

کلوپ تأکید کرد: “در کنار نتیجه، نکات مثبت زیادی در این بازی وجود دارد. مشکل جدی در زمینه گلزنی داشتیم و باید در زمان ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم. یونایتد اینجا برای بازنده نبود و تا آخرین لحظه برای گل زدن تلاش کرد. ما باید فقط ادامه می‌دادیم و تمام تلاش را می‌کردیم تا به گل برسیم.”

تغییرات در سیستم بازی

سرمربی لیورپول افزود: “ما سیستم را تغییر دادیم و بازیکنان جدیدی را به کار گرفتیم. اگر در گلزنی دقیقتر عمل می‌کردیم، نتیجه ممکن بود به شدت تغییر کند.”

تحلیل وضعیت قهرمانی لیگ برتر

در خصوص وضعیت لیگ برتر، کلوپ با صراحت گفت: “ما نمی‌توانستیم مدعی قهرمانی باشیم. الان در دسامبر هستیم و این سخت‌ترین دوره سال است. انگار هیچکس انتظار نداشت که ما در این موقعیت باشیم. از این موقعیت خوشحالم. با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم، باید در اینجای جدول قرار می‌گرفتیم. ما می‌توانیم پیشرفت کنیم و اکنون در موقعیتی هستیم که مقابل یونایتد مساوی کردن، واقعاً ناامید می‌شویم.”

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *