ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

بهروز شعیبی اسامی بازیگران آغوش باز را اعلام کرد


در هماهنگی با انتشار لیست فیلم‌های راه یافته به جشنواره فجر ۴۲، بازیگران جدید فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی به جمع ما پیوستند.

با حضور هنرمندان برجسته

«آغوش باز» با حضور هنرمندان برجسته از جمله حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، و جواد خواجوی به تصویر کشیده شده است. این اثر همچنین با حضور وحید نفر، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر، ساینا توکلی، میثم نوروزی، سهیل هژبر، مسعود خانی، هاتف شعیبی و نفس‌ نکی در نقش بازیگران کودک، گروه خیمه شب‌بازی به سرپرستی سیاوش ستاری و دیگر عوامل متنوع، یک تجربه سینمایی منحصر به فرد خواهد بود.

داستانی از عشق در فیلم «آغوش باز»

«آغوش باز» با ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی در زمینه فیلم‌سازی است. این فیلم، سه قصه عاشقانه را به تصویر می‌کشد که در فراز و نشیب روابط عاطفی، به تعریف جدیدی از عشق می‌رسند.

آثار پیشین بهروز شعیبی

بهروز شعیبی به عنوان یک کارگردان باتجربه در حوزه سینما شناخته می‌شود. قبل از این اثر، او کارهای معروفی چون بدون قرار قبلی، روز بلوا، دارکوب، سیانور، دهلیز و … را به ارمغان آورده است.

جزئیات فنی و تولیدی

علاوه بر کارگردانی بهروز شعیبی، تهیه‌کننده علی سرتیپی، مجری طرح و سرمایه‌گذار محمدمهدی عسکری، نویسندگان فیلمنامه مهرداد کوروش‌نیا و محمدسجاد نجفی، مدیر فیلمبرداری علیرضا برازنده، تدوین‌گر خشایار موحدیان و سایر اعضای تیم تولید، باعث ایجاد یک اثر سینمایی شگفت‌انگیز به نام «آغوش باز» شده‌اند.

با این انتشار، انتظار می‌رود فیلم «آغوش باز» با ترکیبی از عناصر عاطفی، دراماتیک و هنری، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و جایگاه ویژه‌ای در صحنه سینمای ایران داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *