ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آیا تهران در زمستان 1402 برفی خواهد شد؟

پیش‌بینی مقامات هواشناسی: برف در آستانه تهران

بررسی وضعیت فعلی

معاون مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات به اطلاع رساند که بر اساس تحلیل‌ها، در فصل زمستان امسال، استان‌های مختلف کشور با بارش‌های بیشتری روبرو خواهند بود و این موضوع شامل پایتخت نیز خواهد شد. در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، محمد اصغری، اظهار کرد: با توجه به افزایش بارش‌ها در برخی از شهرها، امیدواریم که این روند ادامه یابد و نقص بارشی سال‌های قبل را جبران کنیم.

بازگشت به الگوی طبیعی بارندگی

اصغری به اهمیت بازگشت به الگوی طبیعی بارندگی اشاره کرد و تأکید داشت: امسال بارش‌ها در برخی مناطق به شدت افزایش یافته و این موضوع نشانگر بازگشت به الگوهای طبیعی است.

آمادگی برای حوادث جوی

هواشناسان هشدار داده‌اند که باید به حوادث جوی نیز آمادگی داشته باشیم. اصغری با اشاره به ریزش بهمن از وقوع زودرس این حوادث خبر داد و توجه به اطلاعات هواشناسی را الزامی دانست.

توجه به هشدارهای هواشناسی

وی از کوهنوردان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه ویژه داشته باشند و به ویژه در صورت افزایش حوادث طبیعی، از اقدامات ایمنی بیشتری استفاده کنند.

آینده ایجاد اطمینان

اصغری به پایان سخنان خود اضافه کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، نیمه دوم سال امکان ادامه بارش‌های بیشتر در کشور وجود دارد. امیدواریم این روند ادامه یابد و به جبران نقص بارشی سال‌های قبل کمک کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *