ش. جولای 27th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

2000 واحد مسکونی به ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول اضافه شد

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی فاز 2 آوان شهر دزفول در کمیسیون ماده پنج استان خوزستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، 2000 واحد مسکونی جدید به ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان اضافه شد.

به گزارش ایسنا، ابوذر موحد در تشریح این خبر اظهار کرد: در نشست اخیر کمیسیون ماده پنج خوزستان، طرح تفضیلی و تفکیکی فاز 1 آوان شهر با مساحت 97 هکتار و گام (فاز) 2 آوان شهر دزفول با مساحت 83 هکتار از اراضی دولتی این شهرستان مورد بازنگری قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی با اشاره به تصویب گام 2 آوان شهر دزفول، افزود: با اجرای این طرح، بیش از 2000 واحد مسکونی در 500 قطعه زمین 375 مترمربعی برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در دزفول احداث خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول با بیان اینکه این واحدها به صورت 2 طبقه و 4 واحدی در این اراضی احداث می‌شود، گفت: هدف از این اقدام، ارتقای کیفیت زندگی و کاهش هزینه متقاضیان مسکن است.

موحد همچنین از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی گام اول آوان شهر در این کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، تعداد 1794 قطعه زمین 200 متری جهت اجرای طرح جوانی جمعیت مورد تأیید قرار گرفت و آماده ادامه مراحل واگذاری به خانوارهای مشمول این طرح شد.

وی در پایان، سهمیه دزفول در طرح نهضت ملی مسکن را ساخت بیش از 8100 واحد مسکونی طی 4 سال عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون حدود 4200 واحد مسکن ملی با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در این شهرستان در حال احداث است.**

این خبر امیدوارکننده‌ای برای متقاضیان مسکن در دزفول است و نشان می‌دهد که دولت مصمم به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد است.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *