د. اکتبر 7th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پیش‌بینی بارش باران و وزش باد شدید در برخی استان‌های کشور

سازمان هواشناسی کشور از وقوع بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور خبر داد. به گفته صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، طی روزهای اخیر و آینده، شاهد افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، استان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان در روزهای اخیر شاهد افزایش ابر، وزش باد و گاهی رگبار و رعد و برق بوده‌اند. همچنین، در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر، وزش باد شمالی، کاهش دما و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

در نوار شرقی کشور نیز وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین، در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی برای تهران نیز پیش‌بینی کرده است که آسمان این شهر در روزهای آینده صاف تا کمی ابری بوده و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک وجود خواهد داشت.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، توصیه می‌شود شهروندان در مناطق تحت تاثیر این شرایط جوی، اقدامات لازم برای حفظ ایمنی خود و اموالشان را انجام دهند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *