د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

پرداخت حقوق ۱۵ میلیونی به المپیکی‌ها از آذر

رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا، اعلام کرد که در دوره جدید، سیاست حقوقی بهبود یافته و حقوق این ورزشکاران به میزان ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است. این تصمیم به منظور افزایش تشویق و حمایت از ورزشکاران المپیکی اتخاذ شده است.

مبلغ پایه حقوق در این دوره ۱۵ میلیون تومان معین شده است، که از روز کسب سهمیه ورزشکاران پرداخت می‌شود. همچنین، هر ورزشکار بر اساس دستاوردها و سابقه‌ای که در مسابقات المپیک داشته باشد، میزان حقوق خود را افزایش می‌دهد. برای مثال، حسن یزدانی با دریافت مدال، علاوه بر حقوق پایه، مبالغ اضافی نیز دریافت می‌کند.

پاداش‌ها بر اساس موفقیت در رقابت‌ها

در این سیاق، برنامه حمایتی بر اساس موفقیت در رقابت‌ها اجرا شده است. هر مدالی که ورزشکار در مسابقات المپیک کسب کند، مبلغ ۴۰ میلیون تومان به حقوق افزوده می‌شود. همچنین، حضور در تمرینات، رضایت‌مندی فدراسیون‌ها، انضباط و رعایت شئونات ملی و مذهبی نیز تأثیرگذار بر افزایش حقوق ورزشکاران است.

رئیس کمیته ملی المپیک تأکید کرد که پرداخت حقوق از اول آذر تا المپیک پاریس تضمین شده است. این برنامه جدید باعث ارتقاء حقوق و تشویق ورزشکاران به ارتقاء وضعیت ورزش در کشور می‌شود.

پاسخ به سوالات ورزشکاران

در جلسه سالانه کمیته ملی المپیک، نماینده ورزشکاران، زهرا نعمتی، سوالاتی را از خسروی وفا درباره پرداخت حقوق مطرح کرد. خسروی وفا بیان کرد که ورزشکارانی که دو ماه مانده به المپیک سهمیه گرفته‌اند، حقوق ماه‌های قبل را نیز دریافت خواهند کرد. این تصمیم به منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و جلب رضایت ورزشکاران اتخاذ شده است.

با این تغییرات در سیاست حقوق المپیکی‌ها، امیدواریم که ورزشکاران بیشتری به حضور در رقابت‌های المپیک تشویق شوند و کشور به رتبه‌های برتری در این مسابقات دست پیدا کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *