د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

هشدار هواشناسی: بارش باران و رعدوبرق در ۱۰ استان کشور

سازمان هواشناسی کشور از وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ۱۰ استان کشور خبر داده است. به گفته صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و برخی مناطق شمالی استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، همچنین ارتفاعات گلستان و شمال شرق آذربایجان شرقی، طی روزهای آینده شاهد بارش باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید خواهند بود.

وی همچنین پیش‌بینی کرد که در روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در اکثر مناطق کشور کاهش یابد و خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر نیز مواج باشند.

ضیاییان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی، احتیاط‌های لازم را در سفرهای برون‌شهری به عمل آورند و از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

همچنین، سازمان هواشناسی اعلام کرده است که در روزهای آینده، برخی مناطق کشور از جمله استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب و مرکز، شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک خواهند بود.

در مورد وضعیت جوی تهران، پیش‌بینی می‌شود که فردا جمعه آسمان تهران کمی ابری باشد و احتمال افزایش ابر و سرعت باد وجود داشته باشد.

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، توصیه می‌شود شهروندان به اخبار و هشدارهای هواشناسی توجه کرده و اقدامات لازم برای مقابله با شرایط جوی نامساعد را انجام دهند.

در کل، سازمان هواشناسی کشور با توجه به شرایط جوی پیش‌رو، به شهروندان ۱۰ استان هشدار داده است و از آنها خواسته است تا احتیاط‌های لازم را به عمل آورند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *