د. سپتامبر 16th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

موتور یخچال کینو ساخت کجاست؟

یخچال‌ فریزرهای صنعتی کینو یکی از خوشنام‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولید کننده محصولات برودتی می‌باشند. این کمپانی با استفاده از مهندسین با دانش و تکنولوژی روز دنیا، بهترین محصولات در زمینه یخچال و فریزر صنعتی را تولید کرده است.

تنوع بالا در نوع و ابعاد این یخچال فریزرها باعث شده تا جوابگوی هر نیاز و سلیقه‌ای باشد. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی، موتور دستگاه می‌باشد.

در واقع اگر موتور یخچال فریزر کیفیت بالایی نداشته باشد، آن دستگاه ارزش خریدن ندارد. به همین دلیل است که تولید کنندگان یخچال فریزرهای کینو اهمیت زیادی به موتور یخچال می‌هند.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد این که موتور یخچال کینو ساخت کجاست صحبت کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موتور یخچال کینو در کجا ساخته شده

یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد این است که موتور یخچال کینو ساخت کجاست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم که یخچال فریزرهای کینو ساخت کدام کشور هستند.

بسیاری از افراد نمی‌دانند که برند کینو ساخت ایران است.  یخچال کینو یکی از برندهای تولیدی شرکت صنایع سرد سبوح اصفهان است. این شرکت از سال ۱۳۴۲ اقدام به تولید محصولات برودتی کردند و عنوان سومین تولید کننده یخچال‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین و معتبرترین برند‌های تولید یخچال فریزر صنعتی در ایران می‌باشد.

این گروه صنعتی با استفاده از بهترین مهندسان و به روزترین تجهیزات، موتور یخچال‌ فریزرهای کینو را مطابق با استانداردهای جهانی می‌سازند. کیفیت بالا، موتور قوی، تنوع در نوع و ابعاد، طراحی و ظاهر زیبا باعث شده تا برند کینو یک رقیب سخت برای برندهای خارجی موجود در بازار باشد.

ویژگی‌های یخچال کینو

یخچال‌ فریزرهای صنعتی کینو ویژگی‌ها و مزایای زیادی دارند. در ادامه این مقاله برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر کینو را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کیفیت بالا در ساخت

یکی ار مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزرهای کینو، استفاده از متریال با کیفیت در ساخت این یخچال‌ها می‌باشد. گروه صنعتی سبوح اصفهان تلاش کرده تا با استفاده از بهترین متریال کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش داده تا به یک رقیب جدی برای محصولات خارجی تبدیل شود.

تنوع بالا

یکی از مشکلاتی که برای یخچال‌های صنعتی وجود دارد، ابعاد نامناسب است. اگر یخچال فریزرهای صنعتی در ابعاد محدود تولید شوند با هر فضای تطبیق پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل است که یخچا‌های کینو در سایزها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند تا با هر فضایی مطابقت پیدا کنند.

ظاهر زیبا

یخچال‌های صنعتی اغلب جلوی دید مشتریان و مراجعه کنندگان هستند. به همین دلیل است که طراحی و ظاهر این یخچال‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. متخصصان گروه صنعتی کینو با دانستن این مسئله تلاش کرده‌اند تا محصولات خودشان را با طراحی استاندارد و ظاهر زیبا تولید و روانه بازار کنند.

جادار بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم برای یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی، جادار بودن است. مشتریان این یخچال‌ها دوست دارند که یخچال جادار باشد تا نیاز به خرید یخچال‌های جانبی نباشد. یخچال فریزرهای کینو با طراحی استاندارد بسیار جادار بوده و پاسخگوی تمام نیازهای مشتری می‌باشد.

موتور پر قدرت

به جرات می‌توان گفت که موتور یخچال مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت هر یخچال است. هر چقدر یخچال زیبا و جادار باشد اما موتور مناسبی نداشته باشد، ارزش خریداری ندارد. موتور یخچال فریزرهای کینو با قدرت بالا و کیفیت مناسب بهترین عملکرد را دارند.

قدرت بالای موتور در کنار ظاهر زیبا و جادار بودن باعث شده تا یخچال فریزرهای کینو به یکی از پرفروش‌ترین محصولات برودتی تبدیل شوند.

خدمات پس از فروش یخچال کینو

همان طور که گفتیم شرکت صنایع برودتی سبوح اصفهان از سال ۱۳۳۴ فعالیت خود در زمینه تولید یخچال‌های صنعتی آغاز کرده است. این گروه صنعتی در حدود ۷۰ سال سابقه فعالیت خود تلاش کرده تا رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. یکی از مسائلی که تاثیر بالایی در رضایت مشتریان دارد، خدمات پس از فروش مناسب است.

گروه صنعتی صنایع سرد سبوح اصفهان با دانستن این اصل مهم اقدام به پیاده سازی شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز در سراسر‌ کشور کرده است. این برند معتبر با ارائه خدمات پس از فروش گسترده و مناسب توسط نمایندگی‌های مجاز خود، رضایت مشتریان عزیز را به دست آورده استَ.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در قبال محتوا یا خدمات معرفی شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *