پ. سپتامبر 19th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

غیبت زهرا نعمتی در کاروان پاراتیروکمان ایران در پاریس

قهرمان پارالمپیک از کاروان ایران کنار ماند

تیم ملی پاراتیروکمان ایران با ترکیب جدیدی راهی بازی‌های پارالمپیک پاریس خواهد شد. غیبت زهرا نعمتی، قهرمان سه دوره پارالمپیک، یکی از مهم‌ترین حواشی این رویداد ورزشی است.

به گزارش ایسنا، کاروان پاراتیروکمان ایران با شش کماندار به پاریس می‌رود. غلامرضا رحیمی، علی‌سینا منشازاده، هادی نوری، سمیه رحیمی، فاطمه همتی و محمدرضا عرب‌عامری اسامی کماندارانی هستند که قرار است در این رقابت‌ها به نمایندگی از کشورمان به میدان بروند. هدایت این تیم بر عهده میلاد وزیری به عنوان سرمربی و زهرا شمس و مجید احمدی به عنوان مربیان است.

چرا زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس حضور ندارد؟

علت دقیق عدم حضور زهرا نعمتی در بازی‌های پارالمپیک پاریس هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. با این حال، غیبت این قهرمان ارزنده، سوالات بسیاری را در خصوص دلایل این تصمیم ایجاد کرده است.

کاروان پاراتیروکمان ایران در توکیو

در بازی‌های پارالمپیک توکیو، تیم ملی پاراتیروکمان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، علی سینا منشا زاده، محمدرضا زندی، رمضان بیابانی، فرزانه عسگری و غلامرضا رحیمی حضور داشت و موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.

چالش‌های پیش روی تیم ملی پاراتیروکمان

تیم ملی پاراتیروکمان ایران با چالش‌های زیادی در بازی‌های پارالمپیک پاریس روبرو است. غیبت زهرا نعمتی به عنوان یک مهره کلیدی، یکی از این چالش‌ها است. همچنین، رقابت با حریفان قدرتمند از دیگر موانعی است که این تیم باید بر آن غلبه کند.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *