ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

صفر تا صد نحوه خرید کالا از علی بابا و ارسال به ایران

1 دقیقه خوانده شده
گر قصد خرید از علی بابا را دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت علی بابا رایگان است و مراحل بسیار ساده و سریعی دارد. ابتدا با استفاده از آدرس مستقیم Alibaba.com به سایت رسمی علی بابا وارد شوید. پس از ورود به این وب‌سایت، برای ایجاد حساب کاربری، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه "Sign Up / Join Free" کلیک کنید

علی‌بابا یکی از پلتفرم‌های معتبر خرید آنلاین در جهان است که از مدل کسب‌وکار؛ مشتری به مشتری، تجارت به مشتری و تجارت به تجارت بهره می‌برد. این وب‌سایت خرید الکترونیک در تاریخ ۱۸ ژوئن ۱۹۹۹ توسط فردی به نام جک ما در چین تأسیس شد. یکی از مهم‌ترین مزایای سایت علی‌بابا ارائه اقلام بسیار متنوع با قیمت‌های اقتصادی است. از این رو، کسب‌وکارهای کوچکی که مایل به تأمین مواد اولیه مورد نیاز خود هستند، می‌توانند با قیمت مناسب آیتم‌های مورد نیاز را از علی‌بابا تهیه کرده و در ایران دریافت کنند.

تجارت حرفه‌ای و مطمئن

هراه شیپینگ واسطه خرید از سایت علی بابا!

روش‌های گوناگونی برای خرید از چین  وجود دارد، اما به دلیل نرخ‌های تعرفه‌ای، قوانین گمرکی، و نحوه ارسال محصولات به ایران که دارای پیچیدگی‌های بسیاری هستند، لازم است به‌عنوان خریدار با تمامی جزئیات این مسیر آشنا باشید. به همین دلیل شرکت همراه شیپینگ  به‌عنوان واسطه خرید از علی بابا و سایر پلتفرم‌های فروش چینی، شما را از ابتدا تا انتهای مسیر شامل انتخاب محصول، شرکت تأمین‌کننده، حمل‌ونقل هوایی یا دریایی به ایران، و ترخیص کالا و انجام امور گمرکی همراهی می‌کند.

راهنمای خرید از علی بابا

خرید از سایت‌های خارجی مانند علی بابا، عملاً برای خریداران ایرانی تنها به‌صورت واسطه‌ای ممکن است، زیرا این پلتفرم‌ها از روش‌های پرداخت ایرانی و ارسال مستقیم به ایران پشتیبانی نمی‌کنند. برای غلبه بر این موانع، شرکت همراه شیپینگ امکان خرید آسان و بدون دردسر از برترین پلتفرم‌های خرید بین‌المللی مانند علی بابا را برای خریداران ایرانی فراهم کرده است.

با استفاده از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ، می‌توانید از علی بابا خرید کنید و کالای موردنظر را به‌راحتی در ایران تحویل بگیرید. برای مشاوره دقیق و دریافت راهنمایی‌های لازم از کارشناسان کاوان تأمین، فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید.

آموزش ثبت نام در سایت علی بابا

اگر قصد خرید از علی بابا را دارید، ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت علی بابا رایگان است و مراحل بسیار ساده و سریعی دارد. ابتدا با استفاده از آدرس مستقیم Alibaba.com به سایت رسمی علی بابا وارد شوید. پس از ورود به این وب‌سایت، برای ایجاد حساب کاربری، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه “Sign Up / Join Free” کلیک کنید. پس از ورود به بخش ثبت نام، به صفحه جدید هدایت می‌شوید. در این بخش لازم است فیلدهای مختلف را بر اساس اطلاعات خواسته شده پر کنید. در نهایت، بر روی لینک مقررات و شرایط استفاده از خدمات علی بابا کلیک کنید. پس از مطالعه شرایط و ضوابط سایت، در صورت موافقت، بخش مربوطه را تیک بزنید. در پایان برای تکمیل ثبت نام، روی گزینه نارنجی رنگ “Agree and Register” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه، ثبت نام شما در سایت علی بابا تکمیل می‌شود.

نحوه خرید از سایت علی بابا چین

سایت علی بابا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قابل‌اعتمادترین پلتفرم‌های خرید آنلاین در جهان، از رقبای اصلی سایت Amazon به شمار می‌آید. خریداران می‌توانند از طریق بخش‌های مختلف این وب‌سایت، از میان محصولات آماده ارسال، اقلام موردنظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنند. علاوه بر اقلام آماده تحویل، این امکان فراهم شده تا خریداران به‌صورت مستقیم با تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات مذاکره کرده و اجناس موردنظر را به‌صورت سفارشی تهیه کنند. میلیون‌ها فروشنده در سایت علی بابا فعالیت می‌کنند، که این به معنای دسترسی به میلیون‌ها محصول متنوع در این سایت است. در نهایت، این تنوع سبب می‌شود تا خریداران بتوانند به‌راحتی مناسب‌ترین محصول را مطابق با شرایط و نیازهای خود انتخاب و خریداری کنند.

برای خرید کالا از علی بابا و ارسال به ایران کافی‌ست از طریق لینک مستقیم Alibaba.com وارد سایت علی بابا چین شوید. سپس از طریق داشبورد موجود در بالای صفحه، وارد بخش “دسته‌بندی” شده و با توجه به گزینه‌های موجود، محصول موردنیاز خود را پیدا کنید. ازآنجایی‌که گزینه‌های بسیاری در این بخش وجود دارد و احتمالاً موجب سردرگمی شما می‌شود، بهتر است از طریق بخش Search، محصول موردنیاز را به‌صورت دستی جستجو کنید. به‌عنوان مثال، با جستجوی عبارت “T shirt”، نزدیک به 180 هزار نتیجه به شما نمایش داده می‌شود. برای انتخاب راحت‌تر، می‌توانید از طریق فیلترهای موجود در وب‌سایت، نتایج را باتوجه‌به نیاز خود محدود کنید؛ با این کار سرعت خرید شما به مراتب افزایش می‌یابد.

خرید عمده از سایت علی بابا

همان‌طور که ذکر شد، در سایت علی بابا، علاوه بر امکان خرید انواع و اقسام کالاهای موردنیاز مشتریان خرد، این قابلیت وجود دارد که مشتریان عمده، اقلام تخصصی و مواد اولیه موردنیاز صنایع و کسب‌وکارهای مختلف را از این سایت تهیه کنند. در سایت علی بابا دو دسته فروشنده فعالیت دارند: خرده‌فروشان و عمده‌فروشان. خرده‌فروشان در سایت علی بابا تنها اجازه فروش محدود از یک کالا را به خریداران می‌دهند. اما عمده‌فروشان فعال در این پلتفرم، محصولات خود را فقط به‌صورت عمده و در تعداد بالا به فروش می‌رسانند و فروش تکی ندارند. بنابراین، این گزینه بسیار مناسبی برای خرید تجار و واردات کالا به حساب می‌آید.

نماینده علی بابا در ایران

شرکت تجاری همراه شیپینگ با چندین سال تجربه، به‌عنوان واسطه خرید از علی بابا در ایران، امکان خرید از این پلتفرم را برای کاربران ایران فراهم کرده است. با استفاده از خدمات کاوان تامین، مشتریان ایرانی می‌توانند رغم تحریم‌های بانکی، کالاهای موردنظر خود را از علی بابا تهیه کرده و با ضمانت سلامت کالا، در ایران دریافت نمایند.

نحوه محاسبه هزینه خرید از علی بابا

هزینه خرید از علی بابا متفاوت بسته به نوع حمل‌ونقل، نوع کالا، حجم و وزن محصول است. هزینه نهایی خرید با توجه به قوانین و تعرفه‌های گمرکی ایران متغیر است و برای اقلام خاص ممکن است متفاوت باشد. در کل، هزینه نهایی شامل قیمت کالا در چین، هزینه حمل به ایران، و هزینه و تعرفه گمرکی محاسبه می‌شود.

عوارض گمرکی خرید از علی بابا

پس از ثبت سفارش و انجام مراحل اولیه خرید، چالش بعدی برای واردکنندگان، انجام امور ترخیص کالا از گمرک میباشد خریداری شده که شامل  پرداخت هزینه‌ها و عوارض گمرکی است. اما خبر خوب این است که امکان واردات کالای مدنظر بدون پرداخت عوارض گمرکی وجود دارد.

به دلیل اینکه هر کشوری دارای یک لیست خاص از کالاهای ممنوعه است، باید به این نکته توجه کنید تا از ورود محصول به مشکل برنخورید. همچنین اگر قصد واردات کالا از چین به حجم بالا را دارید، باید قبل از خرید و ارسال کالا، مراحل اولیه واردات را انجام دهید و مجوزهای لازم را بگیرید. بنابراین، برای رفع این پیچیدگی‌ها بهتر است کالاهای خریداری شده از علی بابا را در کشور امارات تحویل بگیرید و سپس به ایران ارسال کنید.

اگر کالای خریداری شده وزن و حجم کمی داشته باشد، می‌توانید از طریق حمل بار هوایی اکسپرس، سفارش خود را در زمان کوتاه تحویل بگیرید، تقریباً در 10 روز.

خرید آسان و مطمئن از علی بابا با همراه شیپینگ

همراه شیپینگ، به عنوان یک شرکت بازرگانی فعال در زمینه صادرات و واردات کالا، به شما امکان می‌دهد با اطمینان خریدهای خود را از سایت علی بابا انجام دهید. با ارائه خدماتی مانند ترتیب حمل‌ونقل، ترخیص و تحویل سفارشات به مقصد نهایی، همراه شیپینگ به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با اطمینان کالاهای موردنظر خود را از علی بابا سفارش دهید و دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع فرآیند خرید، می‌توانید به سایت همراه شیپینگ مراجعه کنید و با تیم ما در تماس باشید. ما آماده ارائه مشاوره و پشتیبانی در طول تمام فرآیند خرید از انتخاب محصول تا تحویل آن به شما هستیم.

قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ اگهی است و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در خصوص محتوا یا خدمات ارائه شده ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *