ی. سپتامبر 8th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

راهبند چیست؟ و عوامل تاثیر گذار در انتخاب راهبند ایمن

در اکثر اماکن حفظ امنیت پارکینگ بسیار مهم است. به طور معمول برای دستیابی به امنیت، سیستم های حفاظتی به کار می رود که یکی از آن ها راهبند است. با استفاده از راهبند، یک سد در ورودی خروجی پارکینگ ایجاد می شود که به طور دائمی تردد ها محدود و چک می شود. یکی از مهم ترین استفاده از راهبند این است که هر کسی نمی تواند وارد پارکینگ شود و تنها افرادی که اجازه ورود دارند وارد می شوند.

از راهبند در چه مکان های استفاده می شود؟

راهبند ها به علت مزایای بسیار در اماکن گوناگونی استفاده می ‌شوند.

فروشگاه ها، هتل ها، پارکینگ های عمومی یا اختصاصی، بزرگراه به عنوان سد عوارضی و حتی در برخی از مکان های سرپوشیده نیز راهبند به کار می رود. امروزه نسل جدیدی از راهبند های اتوماتیک تولید شده اند، که در مقایسه با دروازه های سنتی و حفاظ های قدیمی بسیار مقرون به صرفه هستند.

هنگامی که خودرو به راهبند ها نزدیک شود، به طور عادی بوم راهبند در حالت افقی ورودی قرار گرفته، وقتی که نگهبان اجازه ورود دهد دکمه دستی را فشرده و بوم به حالت عمودی بالا می رود، و خودرو وارد می گردد. لازم به ذکر است که همه راهبند ها سنسور تشخیص مانع دارند تا اگر ماشین به طور کامل رد شد، پایین بیایند و اگر شخص تا خودرو زیر بازو باشد آسیبی به آن ها وارد نشود.

نمایندگی های راهبند در سطح کشور

نمایندگی راهبند یکی از بزرگترین مجموعه های تولید راهبند می باشد که سالانه انواع راهبند های با کیفیت را با قیمت های بسیار مناسب تولید و به بازار ارائه می دهد. در این نمایندگی ها با توجه به برند های که موجود دارند گارانتی های معتبری را به مشتریان خودعرضه می کنند.

در شهر های مانند تهران، کرج، شیراز، مشهد و… نمایندگی های انواع راهبند ایجاد شده اند، راهبند در کرج یکی از این نمایندگی ها می باشد.راهبندها با دارا بودن استحکام بالا از مواد اولیه مرغوب تولید می شود. افرادی که به دنبال خرید راهبند هستند می توانند با اطمینان کامل راهبند های با ضمانت را از نمایندگی راهبند خریداری کنند.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب راهبند ایمن

مهم ترین عوامل در انتخاب راهبند ایمن به توجه به نیاز مشتری است، که در طول تصمیم گیری امکان دارد همه یا بخشی از آن در نظر گرفته شود. مهم ترین تاثیرات در انتخاب راهبند در زندگی تمامی افراد عبارتند از؛

طراحی

اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از ورودی خود محافظت کنید، و اجازه ورود افراد متفرقه را ندهید، باید از راهبند های اتومات استفاده کنید. امروزه راهبند های تایمری تولید شده که با ارائه تایم توسط افراد فعالیت می کنید و ایمنی محیط را افزایش می دهد.

هزینه

یکی دیگر از عوامل مهم در خرید راهبند هزینه ی خرید آن است که هر کس با توجه به بودجه ی خود راهبند مد نظر را خریداری می کند.

عملکرد

هر یک از راهبند های تولیدی با توجه به کشور، کارخانه تولید کننده و نوع نیاز مشتری عملکرد های گوناگونی دارد، که به طور معمول نمونه های گرانتر، آپشن و عملکرد های متفاوت تری ارائه می کنند. هر مشتری باید با توجه به نوع نیاز خود راهبند خریداری کند تا بهترین عملکرد را برای افزایش امنیت محل خود دریافت کند.

زیبایی شناسی

زیبایی شناسی یکی از مهم ترین مسائل برای برخی از مشتریان است. آن ها توقع دارند یک محیط ایمن با زیبایی بالا داشته باشند.

 جنس بدنه

همان طور که مستحضر هستید؛ راهبند در محیط های گوناگون و شرایط آب و هوایی مختلف نصب می گردد، بنابراین باید در هنگام خرید به جنس بدنه توجه داشت. به طور مثال اگر راهبند مورد نظر در مناطق ساحلی و با آب و هوای مرطوب نصب شود، باید از لحاظ بدنه دارای دوام بالایی در مقابل زنگ زندگی و خوردگی باشد.

 استحکام و امنیت بالاتر

در بعضی از مناطق مجرمان بیشتری وجود دارد و ساکنین به دنبال موانعی هستند، که در برابر خطر های احتمالی مقاومت بالاتری داشته باشد پس در هنگام خرید باید به استحکام راهبند توجه کنند.

راحتی کار افراد

راهبند ها از لحاظ کارکرد انواع گوناگونی دارند، اگر شما نیز افرادی هستید که می خواهید به راحتی از راهبند استفاده کنید، باید عملکرد ساده و راحت جز فاکتور های قابل توجه تان در زمان خرید باشد، شما با نصب این راهبند زمان و انرژی زیادی را جهت کنترل صرف نمی کنید.

 ضمانت و گارانتی

یک عامل مهم و تاثیر گذار برای خرید راهبند ضمانت و گارانتی محصول است. بنابراین هنگامی که قصد تهیه راهبند را دارید به شرکت ها و مجموعه های معتبر مراجعه کنید تا از نظر گارانتی مطمئن شوید.

نتیجه گیری

یکی از سیستم های حفاظتی که امروز مورد استفاده اکثریت قرار گرفته، راهبند است. این ابزار به علت کارایی خاصی که دارد امنیت محیط را افزایش می دهد. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید عوامل تاثیر گذار را مد نظر بگیرید تا بهترین محصول را خریداری کنید.

قابل توجه : این مقاله صرفا یک رپورتاژ آگهی است. مسئولیت محتوای ارائه شده یا خدمات معرفی شده برعهده سفارش دهنده میباشد و مجله خبری جوان آنلاین مسئولیتی در این خصوص ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *