د. اکتبر 7th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

تحول در آموزش تهران با بهره‌برداری از ۷۳ مدرسه جدید

استان تهران در آستانه تحولی بزرگ در حوزه آموزش و پرورش قرار گرفته است. با اجرای طرح نهضت مدرسه‌سازی و بهره‌برداری از ۷۳ مدرسه جدید در قالب ۸۰۰ کلاس درس تا پایان سال، بخشی از کمبودهای موجود در فضاهای آموزشی این استان جبران خواهد شد.

عباس زارع، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، با اعلام این خبر، به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی برای ارتقای کیفیت آموزش اشاره کرد. وی افزود که در سال گذشته نیز ۱۱۱ مدرسه به فضاهای آموزشی استان اضافه شده است.

زارع همچنین به نقش خیرین مدرسه‌ساز و نهادهای حمایتی در این طرح اشاره کرد و گفت که از تمامی ظرفیت‌ها برای احداث فضاهای آموزشی جدید استفاده شده است. وی همچنین از توزیع ۲۷۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و پرورشی در مدارس استان خبر داد.

به گفته زارع، علاوه بر توسعه فضاهای فیزیکی، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس نیز در دستور کار قرار دارد و ۶۰۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان در حال بهسازی هستند. همچنین، عملیات آسفالت و ایزوگام بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار متر مربع از مدارس استان نیز انجام شده است.

این اقدامات گسترده در حوزه آموزش و پرورش نشان از عزم جدی مسئولین برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش در استان تهران دارد و امید است که با بهره‌برداری از این مدارس جدید و بهبود زیرساخت‌ها، شاهد ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان باشیم.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *