د. مه 20th, 2024

مجله خبری جوان آنلاین

آخرین اخبار ایران و جهان

آزادی واردات خودروهای کارکرده توسط مردم

در برخورد با گمانه زنی‌ها درباره حذف واردات خودروهای کارکرده از لایحه بودجه ۱۴۰۳، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که مردم می‌توانند به صورت آزاد خودروهای کارکرده وارد کنند. او بیان کرد که این واردات نیاز به تامین ارز از سوی دولت ندارد و بنابراین لازم نیست در بودجه سال آتی تعیین شود.

لطف‌الله سیاهکلی، این عضو کمیسیون، به تصویب مجلس برای واردات خودروهای کارکرده اشاره کرد و اظهار داشت که برای اجرا نیز نیازی به درج آن در لایحه بودجه ۱۴۰۳ نیست.

سیاهکلی با تأکید بر اینکه واردات خودروهای کارکرده نیازمند بودجه دولتی نیست، تصریح کرد: “ما اعتقادی به تامین بودجه از سوی بانک مرکزی برای واردات خودروهای کارکرده نداریم. مردم می‌توانند در چارچوب یک آئین‌نامه، خودشان خودروها را وارد کنند و توزیع کنند.”

آینده واردات خودروهای کارکرده

سیاهکلی به تقویت آزادی مردم برای واردات خودروهای کارکرده اشاره کرد و بیان کرد: “ما به راحتی می‌توانیم بدون درگیری در موضوعات بودجه‌ای، با اعتماد به مردم، واردات خودروهای کارکرده را ممکن سازیم.”

ضرورت برنامه‌ریزی برای واردات خودروهای نو

به عنوان پایان‌نامه، سیاهکلی تأکید کرد که برای واردات خودروهای نو نیاز به برنامه‌ریزی و درج در بودجه مصوبه داریم تا منابع ارزی برای این موضوع مشخص گردد.

این تحلیل نشان می‌دهد که آزادی واردات خودروهای کارکرده توسط مردم بدون نیاز به بودجه دولتی امکان‌پذیر است و می‌تواند باعث راحتی و مشارکت مردم در این زمینه شود.

با احترام ، مجله خبری جوان آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *